Gå til innhold

Da er minstegutt og pappan på barneklinikken... :-(

Anbefalte innlegg

Gullet har hatt 39-40 i feber et par dager, irritabel, brekninger og sovet mye mer enn vanlig.. Nå i kveld var han plutselig full av prikker, som ikke ble bort når vi trykket et glass over...

Er så redd for at d kan være Hjernhinnebetennelse :-(

Fortsetter under...

Uffa....godt å ha det sjekket opp da! Krysser fingrene for at det ikke er hjernehinnebetennelse, men om det er det er han jo i trygge hender.

God bedring og en god klem til den ventende mammaen!

Annonse

Si ifra til advokaten din du,det kan nok være lurt! Synes ikke at du skal sende meld til han, forhold deg rolig tilfelle sak;) Jo mindre har dem på deg og jo mer har du på dem :)

At han har kommet og "presset" deg er ikke positivt for dem i saken;)

Annonse

uff, men så flott at pappaen er med han på sykehuset da:) Han er i det minste i de tryggeste hender nå. Er vel verst for deg som må trippe hjemme tenker jeg, men håper du snart får beskjed om at det "kun" er en eller annen barnesykdom og de kommer hjem igjen:)

Masse lykke til, tenker på dere:)

jeg hadde reist til sykehuset jeg tror jeg(du altså) men du må kanskje være hjemme med ett barn ,,, uff d der hørtes skummelt ut... hilsen en med dårlig erfaring når d gjelder hjernehinnebetennelse..

god bedring til gutten din, å håpe for guds skyld det ikke er no alvorlig,,,

lykke til=)

Stakkars lille gullet og dere!! Men nå er han i de tryggeste hender. Helt forferdelig for deg og gå hjemme å vente:( Er det lov med mobil på sykehuset? kan ikke mannen din sende deg en SMS innimellom? Det forlangte jeg at min mann gjorde da han var inne med vår gutt på sykehuset (lungebetennesle)

God bedring til lillegullet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...