Gå til innhold

Noen andre som ikke er kvalm på morgenen men som blir småkvalm utover dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaaa!

Det blir jeg..

Vil ikke akkurat si at jeg blir sånn kjempe kvalm, men får en liten sånn kvalme periode nesten hver ettermiddag..

Godt å vite at det er flere av oss:)

En forventer liksom at en skal være morgenkvalm, men det er tydeligvis variasjoner her :-) Er i grunn glad for at det er slik, når en først skal være litt småkvalm. Vanskelig å "komme igang" om en er kvalm om morgenen.

Annonse

Jeg har alltid vært mest kvalm på kvelden. Starter ved middagstider, og i 21-tiden må jeg nesten legge meg for å unngå å kaste opp. har blitt litt bedre de siste par dagene (er 9+2 nå). Håper på bedre tider framover:)

• 2 uker senere...

Jeg har det også slik. Er frisk og opplagt om morgenen, men etter lunsj kommer det snikende. Om kvelden når jeg har lagt meg er det verst. Tar tid før jeg sovner og sover dårlig pga det. Har alltid en bøtte stående ved siden av sengen, men har heldigvis ikke brukt den enda.

Kvalme er det symptomet som er mest forutsigbart. De andre kommer og går.

Er 6+0 nå (antageligvis).

Melder meg inn i klubben jeg også.....

Kvalmen går i bølger.. og er verst på ettermiddagen og kvelden.

Må små spise salt mat hele tida for å prøve å holde den i sjakk.

Har brekt meg noen ganger, og brekker meg konstant når jeg pusser tennene:S ... men heldigvis ikke kastet opp enda.

7+0... håper det har tenkt å gi seg snart!!

kvalmen begynner gradvis utover formiddagen hos meg, kjenner ikke noe særlig om morgen egentligt. brekker meg noen ganger men har heller ikke kastet opp enna.

hvor langt er dere på vei, og når er deres termin egentligt?:)

jeg er 6 uker på vei og har termin på selveste julaften:P

julepresang:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...