Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 av 5 er vel bra det Junine! Gullegget ditt er nok blant de 3 :) Det er jeg sikker på :)

Da er jeg ferdig med uttak også. Fikk ut 11 egg jeg :) Og er storfornøyd med det! Skal ringe kl 10 i morgen for å høre hvor mange som er blitt befruktet. Spennende :)

Hvordan har det gått med dere andre? Mange befruktede egg fra uttak mandag? Og hvor mange egg er blitt tatt ut av de som har vært til uttak idag?

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter.

Da var mitt uttak også over. Og det var jo stor forskjell fra uttaket på Riksen. Dette var jo så og si smertefritt:-))) Har blødd endel men virker som det har roet seg litt nå. Resultatet ble iallefall 4 egg så får vi se i morgen om de er befruktet. Hvordan gikk uttaket for deg Turbotrollet og Vera? 3 av 5 som er befruktet er jo veldig bra Junine. Trenger bare 1 egg vet du:-) Venter spent på dere andre også på hvordan det har gått.

Nå blir det iallefall å slappe av resten av dagen.

Skrevet

Gratulerer med overstått uttak Turbotrollet og Ann ch:-)

11 egg er jo helt supert Turbotrollet!

Nå får dere slappe av og kose dere resten av dagen.

Klem

Skrevet

Herlig å være ferdig med uttak. Kjente en del men det var ikke så ille som jeg hadde trodd. Har en del smerter nå.....men begynner å bli bedre, har nesten ikke blødd i det hele tatt. Fikk ut 13 egg så jeg er veldig fornøyd. De skulle ringe i morgen mellom 10 og 11 for å gi beskjed hvordan det går. Det blir spennende. Gratulere alle sammen med overstått uttak.

Nå får vi bare slappe av og håpe på det beste

Skrevet

Hei jenter! 3 av 3 befruket-helt utrolig!! Jeg har vært så nervøs på jobben i dag før jeg kunne ringe. Kan senke skuldrene litt nå, puh!

Har du fått satt inn i dag "Et mirakel til"?

Tre av 5 er jo supert da JUnine:)

Og til TUrbo, og Vera: dere er jo de verpehønene!!

Og Ann-ch, godt å være ferdig med uttaket vel? 4 ut av 5 er jo veldig bra da:)

Vi begynner å bli endel som skal ha innsetting på fredag da hvis eggene deler seg som de skal.

Skrevet

3 av 3, full klaff jo:-) så bra! Da har vi like mange befruktet, og innsett på fredag, så da er vi likt der også:-) Ååå så spennende dette er.

Klem:-)

Skrevet

Og selfølgelig gratulerer med ferdig uttak til deg Vera 32. 13 egg er jo helt fantastisk!!

Skrevet

Gratulerer Junine og Mille38 med tre befruktede egg hver! Krysser fingrene for at gulleggene deres er blant dem :-)

Jeg fikk satt inn et fem-delt egg i dag - fikk høre at det så veldig fint ut! Håper at dette er gullegg nr. 2, da vi var så heldige å få en sønn på vårt tredje ivf-forsøk! Fikk bare ut ett egg den gangen også, så jeg tror nok at vi har hatt en stor porsjon flaks rett og slett! Det beviser hvertfall at man bare trenger ett egg :-)

Lykke til dere andre som venter spent på å få høre om eggene deres er blitt befruktet!

Skrevet

gratulerer kjempe masse med uttak i dag og til dere som har fått befruktede egg.

jeg fikk 6 befruktede. er veldig fornøyd. så jeg får nok noen på frys :)

når jeg prata med de så trodde sykepleieren at jeg kom til å få sette inn egg på fredag, men må ta blod prøve for å være sikker. gleder meg til fredag :)

men hvordan er det de setter inn egg igjen?

får man ligge å vile litt etterpå da? hvor setter de det liksom?

det trenger man vel ikke bedøvelse til?

Skrevet

og må man møte fastende til innsetting?

Skrevet

Så fint med 6 befruktede egg:-) Blir nok noen på frys da.

Du skal ikke møte fastende til innsetting. Egget blir satt inn med et tynt plastrør gjennom livmormunnen og "sprøytet" inn i livmoren. Dette gjøres uten noe form for bedøvelse og er gjort på 1 min. Det er vanlig å ligge 1/2 - 1 time og hvile etter innsetting. Så er det bare å ruge for harde livet:-)

Lykke til alle sammen. Utrolig spennende dette her!

Skrevet

jippi jippi jippi!!!! 7 av 10 egg er blitt befruktet :)

Skrevet

Oi, GRATTIS Turbotrollet, det var jo bare helt fantastisk!!!

Ha en fin fridag:-)

Skrevet

Hei og hå:-)

Da har jeg også fått den nervepirrende og ventende telefonen fra Aleris, og alle 4 er befruktet:-))))) Så nå er det bare å krysse fingrene for at at de deler seg til i morgen. Da skal vel vi alle til innsetting i morgen. Blir spennende å høre oppdateringer fra dere. Masse lykke til alle sammen.

Ha en strålende dag!

Skrevet

Så gøy å høre Ann-ch:-) Gratulerer.

Lykke til med innsetting i morgen alle sammen! Det blir noen nervepirrende 14 dager fremover.

Klem

Skrevet

Gratulerer til deg Ann-ch!

Må vel nesten lage oss en ny tråd etter i morgen; "Rugetråden for uke 18-jentene" :) Hehe

Skrevet

Fikk tlf fra sykehuset i dag 9 befruktede egg og 2 kanskje...Gratulere alle sammen med vellykket befruktning. Blir spennende å se videre. Håper flaksen vår fortsetter. Blir innsetting på mandag for meg.

Skrevet

lykke til i morra alle sammen ja. blir spennende. vi får regne med at de har delt seg som de skal.

bratulerer med befruktede egg også :)

Skrevet

Hei! Ny på denne siden jeg:) Lykke til alle sammen med en spennende og jævlig periode! Pyton å måtte vente i 16 dager før test. Satte inn to fryseegg på tirsdag. Lurer på om dere vet når egget fester seg og hvor mange ganger cellen har delt seg før den fester seg?

Skrevet

nå er jeg litt redd her. hvordan er eggstokka deres. jeg kjenner mine, litt støl liksom. og siden jeg drikker så mye så er jeg ofte på do og da er det litt ubehagelig å sitte på do. hvordan er det med dere?

Skrevet

Har også fått beskjed om å drikke mye gjerne 2-3 liter. Er veldig støl nederst i magen og magen er litt oppblåst. Så det gjør litt ubehagelig å sitte på do . Tror nok det er noe som går over ja, sikkert ingenting å bekymre seg for

Skrevet

Jeg er også litt oppblåst og litt ubehagelig å sitte på do. Men mest "vondt" i rompa jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...