Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på her!

Endelig skjer det ting - har gått på Estradot plaster i to uker pga tynn slimhinne ved første ultralyd(fryseforsøk). Ny sjekk i dag, og slimhinna var tykk nok - så da blir det innsetting fredag!

Ønsker dere alle lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så kjekt med enda flere her da:)

Estradotplaster?? Hva er det da? Det hadde jeg trenft og sikkert. Hadde litt tynn slimhinne ved siste UL.

Skrevet

Tar Estradot(Østrogen substitusjonsterapi) i stedet for Progynova da dette ikke har gitt gode nok resultater tidligere. Først gikk jeg på 100 mg i en uke og økte til 200 mg påfølgende uke. Bytter annenhver dag.

Skrevet

Hei alle sammen

Skal også hente ut egg i uke 18. Fikk beskjed i dag at det blir onsdag. Skal sette eggløsning sprøyte i kveld kl 21.30. De så 14 eggposer på ul så det ser bra ut foreløpig. Har hatt det tøft de siste dagene etter 11 sprøyte dager. Skal bli godt å få dette overstått. 1 ivf forsøk.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Lykke til du også Vera! Hvilken klinikk hører du til på?

Skrevet

er bosatt i Bodø, så det nærmeste ble Tromsø

Skrevet

Hei alle sammen.

Morsomt med flere her inne i uke 18:-)

Da er siste kontroll over og legen var fornøyd,så da blir det eggløsningssprøyta i kveld:-) Det blir det uttak på meg også på onsdag og event. innsetting på fredag.Deilig og snart være ferdig.

Masse lykke til på uttaket i morgen jenter. Tvi,tvi!

Skrevet

lykke til alle sammen. får håpe vi får sovet litt i natt ikke tenke for mye på morgen dagen ;)

spennende å høre fra dere. :)

Skrevet

Så bra da Ann-ch:) Da er vi jammen mange som ligger likt i løypen her!

Lykke til i morgen til dere som skal ha uttak, og selvfølgelig til dere andre og! Blir spennende å høres i morgen.

klem

Skrevet

Da vil jeg også bare få ønske lykke til alle som skal til pers i morgen. Nå begynner den virkelige spenninga. Håper dere får sove i natt:-)

Klem:o)

Skrevet

Hei jenter,

da var jeg tilbake fra uttak. Det gikk greit. Fikk ut 3 av 4 mulige egg. Så bør vel være fornøyd selv om jeg kunne ønske det var flere, og mulighet for frys.

Spent på hvordan det har gått med dere andre i dag!!

Klem

Skrevet

Da var uttaket overstått:-) Jeg var så nervøs at jeg måtte felle en liten tåre idet jeg satte meg opp i stolen. Men det var egentlig sløsing med tårer, for det var egentlig ikke vondt i det hele tatt. Det vondeste var egentlig å få smertestillende rett i armen, og egentlig ikke vondt det heller. Jeg er fryktelig pysete når det gjelder blodprøver ol, så da de måtte prøve noen ganger for å finne en bra blodåre ble jeg litt blek om nebbet, men det gikk over ganske fort.

På UL så de fire follikler, og det var egg i alle sammen, men jammen så fant de ikke et bonusegg også, så fem egg ut totalt:-)

Blir spennende å høre hvordan det har gått med dere andre som skulle til uttak i dag.

Skrevet

Så flott Junine og Mille. Nå får dere slappe av resten av dagen så venter vi spent på befruktningen i morra:-)

Skrevet

åh.. det er så godt å være ferdig med uttak. men som dere sier så var det jo ingen ting å grue seg til da. jeg og syns nesten at stikke i armen var værst jeg også. trodde det skulle være vondere å ha en tykk nål lang oppi der. jeg fikk ut 14 egg. så jeg er veldig fornøyd. men sitter med en blandet følese, for det er fare for at jeg blir overstimulert, og det er ikke noe kult. vi skal inn igjen på fredag og ta blodprøve og ul, så enten får vi mange på frys eller så får vi satt inn gull egget. så jeg drikker masse vann, skal ha i meg over 3liter for å forhindre overstimulering. er egentlig ikke så glad i vann, men må jeg så må jeg.

blir spennende i morra da jenter, blir vansklig å vente til etter kl11 for å ringe. hehe.... tvi tvi......

er dere litt støle nå? i eggstokkene altså.

gratulerer med gjennomført uttak :):)

Skrevet

Gratulerer med gjennomført uttak dere også Caroline og Mille.

Som du også sa til meg Mille så må vi bare være positive, og håpe og tro at de få eggene våre duger i massevis:-) Det er jo bare et som skal til.

Uff Caroline, får håpe du ikke blir overstimulert. Det høres ikke noe særlig ut. Skal krysse fingrene for at det ikke skjer. Men uansett er uttaket overstått og eggene ute, og det er jo positivt. Du hadde jo mange også heldiggrisen:-)

Jeg er ikke så veldig støl i eggstokkene, men så hentet de bare ut fem egg også.

Jeg skal sette inn på fredag istedenfor torsdag siden det er helligdag.

Skrevet

Gratulerer med egguthentingen til Mille, Caroline og Junine :)

Så blir det meg, Vera og Ann-ch som skal til pers i morgen :) Får håpe på at det er bare gullegg som blir lagt denne uka og at alle sitter her med positive tester til 17.mai!!!

Lykke til med befruktning!

Skrevet

lykke til i morra. spennende å høre fra dere i morra.

ikke noe å grue seg til :) tvi tvi.... :)

Skrevet

Nå har jeg vært og kjøpt inn en stor pakke Kleenex! Så her kan det snufses i noen uker gitt :) Hehe... Pollensesongen har jo satt inn for fullt og heldige oss har masse bjørketrær rundt blokka. Og jeg vil IKKE ta allergi medisiner i år!!! Tar ingen sjanse selv om visse typer er lov for gravide å ta...

Skrevet

ja guri den pollen er no dritt. sitter her å snufser og gugge i øynene jeg også. jeg og skal gå så langt jeg klarer uten medisiner. men jeg bruker øyedråper. man kan bruke nese spray også da.

Skrevet

Vil bare si masse lykke til til Vera, Turbotrollet, og Ann-ch i morgen:)

Blir spennende å høre fra dere i morgen!!

Jeg skal ringe sykehuset etter 14 i morgen....tipper det blir en lang dag frem til da!

Hvordan er formen til dere som hadde uttak i dag?

Klem

Skrevet

Jeg skal krysse fingrer for dere i morgen Vera, Turbo og Ann ch.

Jeg har egentlig vært i ganske god form helt til nå, men for en halvtime siden kom noen mensaktige smerter.

Jeg blør litt enda. Gjør dere andre?

Jeg skal ringe inn for å høre om befruktning etter kl.11 i morgen. Ulidelig spennende dette her!!!

Klem:o)

Skrevet

Hei! Slenger meg på her jeg også. Hadde uttak på mandag og fikk bare ut ett egg. Hadde hjertet i halsen da jeg skulle ringe og høre hvordan det hadde gått med det eneste egget mitt, men det har delt seg fint og skal settes tilbake i dag! :-)

Skrevet

oy gratulerer et mirskel til.

jeg blødde litt i går, men nå er det ikke noe. jeg er litt støl i eggstokka, ellers så går det fint. jeg går litt rart sier samboer. he.

jeg drikker og drikker da, for å slippe overstimulering, jeg har da vel ikke tid til det da.

Skrevet

Hei og velkommen et mirakel til. Gratulerer med et befruktede egget og lykke til som ruger i dag.

Jeg føler også at jeg går litt rart, men har ikke fått noen kommentarer:-) Fikk litt vondt før jeg skulle legge meg i går, men jeg tok en paracet og sov godt hele natta. I dag kjenner jeg bare litt smerte av og til. Bare drikk i vei Caroline, overstimulering synes jeg høres ut som en dårlig ide;-)

Nå skal jeg ringe klinikken og høre om befruktningen. Er så spent at jeg nesten sitter her og skjelver.

Skrevet

Tre av fem egg ble befruktet. Må vel være fornøyd selv om jeg hadde håpt alle skulle bli befruktet. De vil sette inn et på fredag og fryse to om alt går etter planen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...