Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er vi som skal ha uttak i uke 18 hvis alt blir som det skal?

jeg har starta på sprøyta i dag (kort regime) og på ultralyd 25 april. og forhåpentligvis uttak uke 18.

jeg holder til i porsgrunn.

hva med dere andre? hvor hører dere til og når osv. koselig om vi følger hverandre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg skal også sannsynligvis ha uttak i uke 18, og begynte på sprøyter på onsdag. Det går over all forventning veldig greit å stikke (er litt pysete på sånt:-)). Vi holder også til i Porsgrunn, og skal på ultralyd 25 april.

Skrevet

det blir spennende. har du kort regime eller lang du da?

Skrevet

Det blir kjempespennende! Jeg tror jeg har langt regime.....det føles iallefall som det:-)... Jeg er litt fersk i gamet her, så hva er forkjellen på langt og kort regime? Jeg har sprayet i 18 dager, og skal sette sprøyter i 9 dager.

Skrevet

ja da har du langt regime. kort er hvis man starter på sprøyter første eller andre dagen mensen har dukket opp, da slipper man den sprayen. men må bruke to forskjellige sprøyter fra 6. dag og utover.

Skrevet

Får henge meg på dere jeg da :) Var egentlig planlagt uttak i uke 17, men måtte forlenge spraytiden med en uke (dobbel dose). Men er på sprøytedag 5 idag og skal til ny UL i morgen :) Så da håper jeg jo bare at kroppen har skjønt at den skal legge egg og er klekkeklar snart :) Hehe :)

Blir spennende å høre i morgen

Skrevet

kjekt å ha noen å følge med :) lykke til i morra :)

Skrevet

Hvordan gikk det på UL i dag Turbotrollet?

Skrevet

Det gikk bra. Var vel rundt 10-12 eggposer å se. Skal inn på ny kontroll på fredag og får da vite når det blir egguthenting!

Er i grunn veldig merkelig å tenke på at jeg kan være "gravid" neste uke!!!!!!

Skrevet

ja det er helt uvirkelig egentlig. litt skummelt å være optimist ennå for min del hvertfall. ble overstilmulert sist så jeg syns det er litt skummelt. men jeg tenker som så at jeg får ikke gjort noe annerledes enn å ta dissa sprøytene så fikser legene resten. går det så går det liksom.

men det er veldig spennende, jeg er skikkelig klar for å bli ruger ja.

til tider får jeg vondt i hode. får dere det?

og jeg er litt hormonell fort trist og griner. skal ikke mye til før det kommer en tåre når jeg ser på tv eks. eller en sang som er trist.

hehe.. må le litt også da. hormoner er tingen ;)

Skrevet

Hei jenter,

jeg er også med i denne uke 18 gjengen hvis alt går etter planen. Har kort regime. Produserer få egg, så på UL i går holdt de på å avbryte forsøket pga små og få egg. Men skal på ny Ul torsdag, og da får jeg dommen....blir jo helt nervevrak av dette her!!

10-12 er jo fantastisk da Turbo!!!

Hvor holder dere andre til?

Skrevet

Hei igjen jenter.

Det er virkelig rart å tenke på at jeg kanskje er gravid om kun kort tid ja. Heldigvis har perioden med spray og sprøyter gått overraskende bra. Får litt antydning til hodepine og hetetokter innimellom, men egentlig ikke noe å snakke om.

Jeg skal krysse fingrene for deg på torsdag Mille 38. Jeg har noe forhøyet FSH så jeg produerer sannsynligvis også få egg. Skal på UL til fredag.

Merker dere jenter noe i magen etter å ha gått på sprøyter noen dager?

Skrevet

jeg merker ikke noe spesielt nå etter sprøytene, i forhold til sist når jeg hadde 35eggposer da kjente jeg det veldig. men nå kjenner jeg nesten ingen ting. så da er det vel et tegn på at det er passe med egg.

lykke til jenter. spennende altså :)

Skrevet

Hei,

hvordan går det med uke 18 jentene?

Jeg skal på min tredje UL i morgen. Får da beskjed om vi får fortsette eller forsøket bblir avbrutt.

Skrevet

Sniker meg innom med en lykkeønskning til deg Mille 38.

Håper for deg nå :o)

Skrevet

Åh, tusen takk Vilsågjerne:) Det varmet, fikk helt klump i halsen her nå!! Snart i gang igjen du og-var det Juni?

Klem til deg

Skrevet

ja i morra er det ultralyd ja. gru gleder meg litt.håper jeg ikke har for mange egg denne gangen.

lykke til alle sammen. vi krysser fingerne for et bra resultat ;)

dere må skrive hvordan det gikk med dere i morra da.

Skrevet

I morra er det UL for meg også. I motsetning til deg Caroline85, så håper jeg at jeg har nok egg:-)

Mille 38: Håper det gikk bra på UL i dag og at de fant noen store fine egg:-)

Lykke til alle dere andre fra meg også.

Skrevet

Hei alle sammen

Får vel henge meg på her jeg også. Det ser ut til at det blir uke 18 på meg også og ikke uke 19 som vi trodde. Har kortregime jeg og er på stikkedag 6 i dag. Skal på ny UL i morgen og får da beskjed om uttak,hvis alt er bra da. Hører til på Aleris.

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Hei Jenter:)

Vært på UL i dag. Forsøket ble heldigvis ikke avbrutt! Fant 4 follikler. Uttak på tirsdag.

Lykke til på UL i morgen Caroline, Junine, og Ann-ch:))

Skrevet

Gratulerer med 4 folikler Mille :)

Og lykke til på UL-kontroll til dere andre i morgen! Jeg skla også på UL da og er spent på hvilken dag det blir uttak!

Tvi tvi- her krysses alt som krysses kan :)

Skrevet

så bra Mille. nå er det bare å glede seg ;)

kjenner dere at det skjer noe i eggstokka?

jeg kjenner litt, men ikke så mye som sist. er så redd for at det går galt denne gangen også. tenk om jeg egentlig skulle ha hatt uttak i helgen men de jobber ikke i helgen. og de avbryter i stede. nei nå er jeg negativ du. men jeg vil så gjerne at det skal gå nå.

Skrevet

Lykke til til deg og Turbo:) Blir spennende her i morgen da!! Mange som skal på UL.

Og Caroline, ja jeg prøver å glede meg, men føler det er mange hindringer som kan dukke opp ennå. Er eggposene tom, får de ut alle, blir de befruktet, utvikkler de seg osv....Men ja, prøver så godt jeg kan å være positiv, men synes ikke det er lett!!

Tror nok de på sykehuset kan styre det med uthenting veldig godt i forhold til medisiner. De har nok kontroll. Hvor mange dager har du sprøytet Caroline?Men forstår tankene...

Klem

Skrevet

jeg har tatt sprøyter i 8 dager . ja det mye som skal klaffe for at det skal gå ja. vi får tenke positivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...