Gå til innhold

Trenger deres mening om navnet Benedikte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer navnet Benedikte, synest det er et pent navn, men usikker på hvilke assosiasjoner det bringer hos folk nå i disse Emma tider.

vi har også disse navnene på listen vår, så om dere synest noen av de er fine kan dere slenge det ved kommentaren på navnet Benedikte.

Benedikte

Erika

Sofia

Dina

Matilde

Matea

-rompetrollet-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg likte alle navnene. Spesielt Matea. (kanskje med h- Mathea). Erika er nydelig det også.

Skrevet

noe flere som har meninger?:)

Skrevet

Benedikte er et nydelig og klassisk navn! Liker det best av forslagene dine, setter Sofia som nr. to :-)

Skrevet

Jeg synes Benedikte er kjempefint og hadde valgt det!

På lista deres liker jeg også Matilde og Matea, men Benedikte er jo mindre brukt nå - så kjør på ; -)

Skrevet

Jeg skal være helt ærlig. Før jeg ble født, hadde min mor to navn som hun vurderte til meg, og det ene var Benedikte. Like før fødselen hadde hun nesten bestemt seg for at jeg skulle hete Benedikte. Men da jeg ble født, var jeg ikke en Benedikte, det andre navnet hun hadde tenkt ut syntes hun passet mye bedre, og dermed fikk jeg det navnet, og ikke Benedikte. Og vet du hva, jeg er UTROLIG glad for at jeg ikke heter det, da jeg ikke liker det navnet i det hele tatt! Beklager.. :-( Jeg synes det er litt hardt og lite pent. Jeg har ei venninnne som heter Benedicte. Hun har veldig sterk personlighet! Hun er ikke redd for og si hva hun mener, av og til snakker hun før hun tenker desverre, men hun er kjempesnill og ei god venninne, vanvittig sosial og pratsom! Hun er en av mine beste venner, men jeg greier likevel ikke og like navnet hennes, som også kunne vært mitt navn! Syns det er lite pent...

Derimot liker jeg både Matilde, Matea og Sofia. Nydelige navn! :-)

Skrevet

Jeg synes Benedicte, med C, er nydelig og flott, veldig pent. Ellers liker jeg godt Mathea, Erika og Sofia på listen din:-)

Skrevet

Alle var fine

sofia

Dina

benedicte

matea

matilde

erika

Skrevet

Liker både Erika, Matea, Sofia og Matilde.

Benedikte er greitt, men synes det blir for langt. Forbinder navnet mest med Benedikte Adrian, men kjenner også om et par litt eldre jenter som heter det. De skjemmer på ingen måte navnet.

Dina har jeg aldri likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...