carro19 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 jeg er i uke 37 nå. og har hatt kynnere... men har også hatt mens lingnene smerter er dette rier eller bare kynnere??? hvordan er egentlig ordentlige rier??? er det veldig sterke mensen smerter på en måte??? Har litt nerver til fødselen.. men gleder meg mest!!!
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Mine rier kjennes som sterke, smertefulle kynnere. Hele magen blir stram som ved kynnere, ledsaget av intense smerter over nedre del av magen. Selve smerten kan kanskje beskrives som veldig intense mensmurringer som kommer i tak. For å si det sånn, så tror jeg du kommer til å være sikker på at det er rier du har, når det setter i gang. Lykke til!
MaybeAgain Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Du vet når det er rier. Forrige gang, første fødsel, kjente jeg det først helt nederst i korsryggen. Midt på natta, så jeg ble liggende å se på klokken på mobilen for å sjekke om det vra noe som kom og gikk med jevne mellomrom. Tok litt tid før jeg skjønte at fødselen var i gang, da det var 3 uker før tida... ) Men tro meg, du vet når det er i gang i god tid til å komme deg på sykehuset. Lykke til!
Nosa Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg visste ikke når det var rier, kjentes ut som om det bare var kynnere, slike jeg hadde hatt gjennom hele svangerskapet, gjerne opptil 1 time med fem minutters mellomrom. Viste seg å være premature rier ca 3 måneder før termin. Gikk inne hele sommeren etterpå, fikk ikke gå til postkassen engang. Da fødselen startet ble de bare mer regelmessige, altså de sluttet ikke etter en time, var slik jeg skjønte det. Mine rier kjennes ut som mine kynnere, i alle tre svangerskap. Når fødselen er i gang er toppen bare litt vondere, men er i bunn og grunn glad for det også, endelig noe kynnerne kunne være godt for, fødselen var overhodet ikke ille, hadde jo hatt slike smerter i nesten 4 måneder....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå