Gå til innhold

Hvilke body lotion bruker du på ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal den lokale butikken slutte med SebaMed serien så da trenger jeg noen tips om andre gode body lotion:)

Fortsetter under...

Skrevet

Aldri brukt. Bruk locobase dersom hun har hatt tørr hud, men å tilføre normal hud denne typen produkter ser jeg ikke poenget med.

Skrevet

A-krem her. Tenkte jeg skulle prøve den skum-kremen som går på reklame for tiden.

Skrevet

Hvorfor bruker du bodylotion?

Er det eksem anbefaler jeg A-derma Exomega krem, den fåes på apotek, litt dyr, drøy og veldig god!!

Bruker du det bare for å bruke anbefaler jeg å slutte...

Skrevet

Bruker ikke. Hun har helt fin hud og har aldri vært tørr. Bruker A-creme i ansiktet og på hendene siden hun er mye ute.

Annonse

Skrevet

Til doppler. Jeg har en jente på 6 måneder med antydning til atopisk eksem, derfor fikk jeg beskjed av helse søster å starte med å smøre henne to ganger daglig..dette har vi nå gjort over lang tid og lille gull har ikke lenger noen tørr hud i det hele tatt! Så dette har hjulpet oss veldig.

Så her hjemme har altså det å tilføre huden hennes fuktighet fungert helt ypperlig:)

Flere med GODE forslag;) :)

Skrevet

Siden du nå har skrevet over her at tulla di er atopiker anbefaler jeg A-derma sine produkter enda mer, de er spesielt utviklet for atopikere.

Styr eller unna alt som inneholder parfyme (Sebamed er parfymert faktisk), parfyme er ikke bra på atopisk hud. Prøv også å finne fete kremer, de gir best og mest langvarig effekt :)

Skrevet

Styr ellers unna.....skal det stå..

Skrevet

Takk for gode råd:)

Skrevet

enig med Lillema, A- derma er kempe bra!

Skrevet

Bare hyggelig :)

Skrevet

Bruker ikke lotion på henne. Har babyolje i badevannet av og til, ellers bruker jeg locobase hvis huden skulle bli tørr noen steder.

Annonse

Skrevet

Bruker rett og slett Spenol på lillegutt på 6mnd hvis han er tørr i huden.Bruker den som bodylotion på meg selv også.Uten parfyme og koster 10,- eller noe sånt på rema1000:)

Skrevet

Det du bør styre unna er fete kremer som inneholder parafin. Selv parfymefrie kremer på apoteket kan inneholde dette. Funker veldig bra i starten, men ødelegger huden totalt.

Skrevet

Bruker skjeldent noe på han, men om det er behov etter bad i klorvann osv bruker vi Spenol :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...