prebs Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg liker vanligvis gamle norske navn, men Tora synes jeg er så maskulint, så jeg er ikke glad i det.
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Synes navn som Tora, Runa og Olea blir litt for maskulint på en jente - noe som skurrer i mine ører når jeg hører en jente bli tiltalt Tora...
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Enig med prebs og vannmann... Aldri likt Tora...
Hildemor fra vest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Heisann..min prinsesse på to heter Tora Helen..Det synes jeg er et flott navn;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Min jente heter Tora, har alltid likt det navnet:) Det er det fineste jentenavnet jeg vet om. Synes ikke det er maskulint i det hele tatt!!!! Vet at mange ikke er glad i det, men det bryr jeg meg ikke noe om. Da slipper hun at halvparten av klassen heter det samme.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Tora, Runa, Olea er korte staute navn- MEN, jeg kjenner en skjønn liten Runa Linnea. Det er ett kjempefint navn. Tora Linnea eller Tora Emilia er kjempefint:)
MariaShira Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Tora er nydelig. Hadde ikke lillesøstra mi hett det hadde det stått på lista mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå