Gå til innhold

fler som skal til jordmor på Strindheim (Trondheim) etterhvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på felles jordmor time der den 20 mai om alt forsatt går som det skal:) fler som skal dit?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ringte dit, men ble bare satt på venteliste..litt kjipt..men har ikke mistet håpet ennå om å få jordmor!: )

Skrevet

jeg vet, en må nesten ringe før en vet en er gravid for å få jordmor der. jeg ringte i uke 5 og det holdt akkurat:) Gikk der sist også og var veldig fornøyd med jormora jeg hadde:)

Skrevet

He he, ja man må nesten det!jeg ringte temmelig kjapt etter at jeg fikk vite at jeg var gravid, men da var hele november full!men men..var veldig koslig dame jeg snakket med da i det minste, i og med at det ikke ble no jordmor:p

Skrevet

Jeg skal 7. mai, ringte tidlig jeg også og hadde flaks! :)

Skrevet

Ja, jeg skal også 20. mai på Strindheim. Da ses vi vel der da :-)

Annonse

Skrevet

Jeg skal ikke dit, da jeg har skiftet helsestasjon pga. flytting. Men ville bare si en ting likevel:) Er en jordmor der som heter Bente, og hun er bare verdens flotteste jordmor! Hadde henne forrige svangerskap, og kunne ikke hatt det bedre:) Så dersom noen får henne, er dere veldig heldige! Sikkert flinke de andre også altså, men måtte bare si det:) Skulle så gjerne ønske at jeg fortsatt sognet til Strindheim;)

Skrevet

ja jeg skal til Bente, helt enig med deg at ho er super:) gikk til ho sist for ett år siden så gleder meg til det igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...