Gå til innhold

I Hvilken sjanger har du valgt navnet i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har valgt i sjangeren "Norske navn" Morsomt og se i hvilken sjanger andre har valgt i kansje noen får noen gode ideer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg vil kalle sjangeren min "Korte, klassiske, internasjonale navn som ikke er harry" hvis noen skjønner hva jeg mener med det da.

Skrevet

Det må bli "Stødige navn med lang tradisjon i Norge, og helst utenfor topplista hvis mulig"- kategorien! ; )

Skrevet

Tror det blir samme kategori som prebs ;-)

Skrevet

norske malere. Mor later som om hun og far er høykulturelle:))

Skrevet

Norsk jentenavn som er et ordentlig jentenavn og ikke omskrevet guttenavn, og som er kjent og brukt i store deler av verden.

Skrevet

Korte internasjonale navn som skrives som det uttales. Uten h,th,ck...

Skrevet

Internasjonalt navn som ikke er mye brukt i norge-sjangeren på gutt og topplistenavn+gammelt norsk navn kategori på jente.

Skrevet

Oppkalling - gammelt navn som ikke er så mye i bruk lenger.

Skrevet

Helnorsk, gammelt navn, som tilfeldigvis også er fra litteraturen.

Skrevet

Sjeldne og internasjonale navn da vi er en tokulturell familie og navnene må være like enkle å si på engelsk som på norsk. Gjerne med ch, th, h, osv.. Ikke alltid like lett og finne, men veldig fornøyd med første jenta vår sitt navn.

Skrevet

Tradisjonsrike norske navn som veldig få heter nå og som er oppkalling etter kjære slektninger og som på toppen av det hele har en vakker betydning :)

Ikke lett, men jeg har greid det flere ganger.

Skrevet

Spennende internasjonale navn som er lite brukt, spesielt i Norge

Skrevet

Korte internasjonale navn som uttales som det skrives og som også uttales veldig likt på norsk og engelsk. Ella, Isak og Leah.

Skrevet

Jeg er også innen "internasjonale navn som uttales som det skrives og som også uttales veldig likt på norsk og engelsk"-sjangeren. Og enkeltnavn på alle tre.

Skrevet

Norrønt, gammelt sjeldent navn. Er da litt patriot. ;)

Skrevet

Noe som ikke alle heter, men som likevel ikke får folk til å be meg repetere det femten ganger!

Skrevet

Norske navn med god betydning. "Stødige" navn på gutter

Min heter Vemund :)

Skrevet

Samme kategori som prebs. Stødige navn med lang tradisjon i Norge, helst utanfor topplista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...