Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hva syns dere? I utgangspunktet likte vi Herman best, men mistet litt lysten på det når noen vi ikke vil ha samme smak som kalte sønnen sin det. Har vurdert Ludvik, men nå kom jeg plutselig på Bernhard. Syns egentlig det er veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Tror nok jeg liker Ludvik best av alle tre. Bernhard er så tungt syns jeg. Ludvik er ikke tungt og litt søtt, samtidig som at det ikke er for søtt ;-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Liker absolutt Ludvig best, helst skrevet sånn
prebs Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg liker også Ludvig best, helst med G, ja :-) Jeg liker også Herman og Bernhard.
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg liker alle tre og vil rangere de slik: Herman - et sjarmerende navn, men det mest vanlige av disse tre... Ludvik - koselig, søtt - men foretrekker Ludvig Berhard - et stilig navn - kanskje litt tungt... Synes dette var vanskelig, men tror jeg stemmer for Bernhard - det er det mest sjeldne, samtidig som det er et navn de fleste har hørt før.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker Herman og Bernhard best. Ludvik er greit det og, men liker de andre best.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Bernhard, for det heter mannen min....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Ludvik og Bernard er flottest syns jeg ! Ville brukt Ludvig selv Men her produseres bare jenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå