hallais Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har ca fire uker igjen, men føler meg ikke klar! Fin fødsel sist, men gruer meg sånn uansett...det var jo sinnsykt vondt...
polarn & pyrene Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg har nettopp loggi med halsbetennelse og streptokokker så jeg har ikke krefter enda til en fødsel. Så jeg håper det drøyer minst 2 uker til. Har termin 17 mai
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg er en lykkelig og uvitende førstegangsfødende, så jeg gruer meg ikke! Men kommer kanskje til å grue meg når jeg skal føde nr.2??
mai mammaen til to Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 jeg gruer meg ikke i det heletatt... gleder meg faktisk.. syns det var så fantastisk da datteren vår ble født. var så utrolig å få henne på magen rett etterpå osv jeg hadde en lett første fødsel så kan jo ha med det å gjøre.. men gruet meg ikke noe sist heller.... gledet meg egentlig da og
lillemy85 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 vel.. jeg gruer meg ikke.. gleder emg mer eller mindre.. men klar.. neh.. syns det er så digg å gå slik jeg går nå.. koser emg med den lille i magen..selv om alt annet er klart til den lille kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå