plastblomst♀♂♂ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Skal ta innenlands fly imorgen. Flyturen er på under en time. Kjøpte støttestrømper idag, men det var jo helt forferdelig å ha på! Hvor nødvendig er det? Har veldig lyst til å ikke ha de på.........
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har ikke hatt det noen av de gangene jeg har fløyet når jeg har vært gravid. Den lengste flyturen på ca: 3 1/2 time. Har aldri hatt behov for det. Og var rimelig høygravid siste gang jeg fløy i forrige svagnerskap=)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg synes de støttestrømpene var gode å ha på meg jeg :-) Brukte de t.o.m litt etter fødsel.... Du MÅ jo ikke ha de på deg på en så kort flytur. Du kan jo riste litt på tærne og prøve å røre føttene litt på flyturen.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg fløy fra OSL til Ålesund i uke 26, kommer aldri til å fly igjen når jeg er gravid iallefall.. Men strømpene orket jeg ikke.. Syns der er grusomme.. Jeg jo bare å strekke litt på bena osv
Lilletrollogmamma Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Det er lurt ja! Når en fly har en lettere for å hovne opp i beina, og det har man også når man er gravid. Støttestrømper lager mottrykk og skal brukes bla. for å forebygge hovne bein, åreknuter og blodpropp. Jeg brukte støttestrømper hver dag når jeg var gravid jeg. De er litt trange å få på, men det er en vane, og det er faktisk ganske deilig å ha på etterhvert! Anbefales:)
anesam Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg kjøpte støttestrømper før sydenturen i påsken, men glemte de hjemme! :-| Flyturen tok 4 t og 45 min, og jeg merket ingenting! var 24-25 uker på vei på hjemturen vertfall! Har ikke prøvd de men hadde ikke brukt de om de var vonde! er ikke lange turen du skal på da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå