Alvepia *happy mum* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Nå har jeg fått sove en go time hjemme... kom fra sykehuset i halv 5 tia etter å ha vært der siden kl 09. Vi tok en ekstra UL for å sjekke men der var det helt dødt:( Knøtte vårt hadde allerede begyn å få misdannelser:S Så det ble full utskraping.... Føler meg ganske så tom nå, har spydd en del:S Sliten er jeg også, men samboer er helt fantastiske og det sammer er telefoner fra mine og sambo sine foreldrer og. Takker utrolig for støtten dere, men tror det blir en lang pause herfra. MEN dere vil få beskjed når jeg har snakket med Tromsø, og når jeg evt er i gang igjen:) Mange mange mange klemmer fra meg....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Uff da, det var trist å høre... det er ikke lett dette her.. Ta vare på hverandre nå, bruk tiden sammen fremover til noe koselig.. så er du snart her igjen og brettet opp armer og klar for nytt forsøk.. Jeg sender over en stooooooor trøsteklem....
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Huff, så utrolig trist, Alvepia...... Har tenkt mye på deg i dag.... Skjønner at du har behov for en pause nå. Ta vare på hverandre i denne tunge tiden, så snakkes vi igjen her inne etterhvert. Stor trøsteklem
Nergård Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Så utrolig trist. Tenker masse på dere. Ta godt vare på hverandre. Gjør ting som gjør deg godt. Stoooor klem fra meg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Dette var trist å lese alvepia. Ta vare på hverandre i tiden fremover. Klem fra
Grublegruble Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Ånei Alvepia! Nå måtte jeg grine litt, syns det var så leit å høre, livet kan være så urettferdig!! Sender dere masse gode tanker og håper dere tar vare på dere selv. *God klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå