Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg har begjynt og få sansen for MariE men jeg heter jo MariA. Tror dere at det blir et problem? Tusen takk for svar på forhånd:-)
prebs Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Nei, jeg synes bare det er koselig. Og begge to er jo vakre navn!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vet om ei som heter Maria og datteren heter Ida MariE
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Neida, tror ikke det vil være noe problem egentlig. Jeg heter også Maria, og gubben har alltid ønsket at hvis han fikk ei datter, skulle hun hete Maria eller Marie. Litt av et sammentreff må jeg si! ;-) Så nå har vi blitt enige om at hvis vi får jente, skal hun få Marie som mellomnavn. Da får han ønske sitt oppfylt, samtidig som at det ikke blir noe forvirring i heimen :-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Takk for svar:-) Kan Julia Marie gå? Liker også Julia og det gjør gubben også HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Samme her - jeg heter også MariA, og mannen vil aller helst at datteren skal hete Maria, men jeg synes det vil være forvirrende. Samtidig har jeg en mormor som heter Johanna MariE, så da kan jo det være et alternativ... Tenker også på Mina, som mannen mener er så likt Maria at han kan like det :-) Uansett, synes Julia Marie var flott, men synes også dere kunne brukt Julie Maria :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå