Gå til innhold

Dere som tar solarium bare av og til eller ofte?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar sol 2-3 ganger i uken kanskje 5 uker i året.. Så er ikke redd for det.. =)

Men jeg ser mange som har tatt sol 2-3 ganger hver uke i året .. Og ja.., det er langt ifra bra for huden nei..

Men det er stor forskjell på og barbere seg og kutte av seg hodet....

Fortsetter under...

Skrevet

rynker..

Skrevet

blekk

ja, det var ikke akkurat til deg. Det hender jeg tar en sol time eller to før jeg feks skal på ferie også, men 2-3 ganger i uka hele året? og hvor teit er det ikke å gå rundt å se solbrun ut midt i mørketida liksom? *fnis*

Skrevet

Hva mener du Stinkerbelle???

Skrevet

Oki.. hehe.. =)

Skrevet

jeg rettet bare på meg selv blekk.. jeg skrev rynger.. hehe.

Annonse

Skrevet

(S)TinkerBelle <3

kommer an på gener det, og hvordan man gjør. noen tar lenge sol til tross for at de blir røde før brunfargen, og smører seg aldri. noen er nøye med kremer, også på bryst, og tar ofte og lite.

bedre å ta litt sol året rundt, enn å bli sjokkrød i begynnelsen av hver sommer. det er ihvertfall ikke bra!!

Skrevet

pille..

alikevel utsetter man jo huden for soling året rundt, samme om det er små doser. jeg tror bestemt det ikke er bra. gener har lite med sol å gjøre så lenge vi ikke snakker om fornuftig soling gitt.

og tja, om det er bedre vet jeg ikke.. men er ikke noe bra å bli sjokkrød og det blir jeg ikke heller. Solkrem med faktor over 30 har jeg allitd i ansiktet når solen kommer. Det er merkelig hvordan man skjønner det litt for sent som regel, når de første solskadene kommer.

Skrevet

Det har med gener å gjøre ved at tørr hud får mye lettere rynker enn fet hud. Og 2-3 ganger i uka med sol er selvfølgelig ikke bra når det er snakk om 40 minutter som noen tar. Men 10-20 min, ved bruk av kremer på hele kroppen, vil nok ikke alltids gi rynkete bryst. Da tror jeg mamma'n min ville sett ut som en rosin :P Men hun er flott til og med på brystet tross mye solarium;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...