Gå til innhold

Dere som tar solarium bare av og til eller ofte?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere på ansiktssolen av total tid?? Jeg pleier og bare ha den på halve tiden..

Har tatt 3 soltimer nå .. første gang på et år.. hehe.. Og det er så deilig.. Føler meg så mye mere fresh med litt farge på kroppen og glød i ansiktet.. =)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tar en gang i uka, ligger an halv time med alt av solrør på.

Skrevet

Jeg tar kanskje sol 10 ganger på 1 år. Da gjerne 5 ganger før f.eks et bryllup og 5 ganger før jeg skal på ferie en eller annen plass.

Tar ikke sol noe lenge, så har ansiktssolen på hele tiden, men ikke på det sterkeste.

Skrevet

2-3 ganger i uka.. Tar alt fra 20-30min.. har ansiktsol på hele tiden..

Skrevet

Ingen av de stedene i nærheten her kan jeg justere ansiktssolen.. men merker at jeg får fortere farge i ansiktet så egentlig greit for meg og ikke ha den på hele tiden.. Det er vel sånn ca 10 ganger i året at jeg tar sol også.. hehe.. Som regel i April og Mai før klærne skal av.. hehe.. =)

Skrevet

På brun og blid sine nyste solarium kan du regulere ansiktssolen fra 1 2 3:)

Annonse

Skrevet

Jeg får ikke fort farge i ansiktet, så jeg har på hele tiden. Tar alt fra 25 min til 40 min, men som regel litt over 30 min. Kjedelig å ligge der!

Skrevet

40 min??? Da hadde jeg vært grillet for lengst!!!

Tar ca 25 min og nå er jeg skikkelig brun! Ikke afrikaner asså, men normalt brun.... Har på ansiktssolen hele tida på full guffe.

Skrevet

Har tatt en time og jeg! Men det er kjedelig og varmt. 25 minutter gjør omrtent ingenting for meg:(

Skrevet

Kozy:

du kan umulig klare å ligge i 40 minutter i et BRA solarium. Dersom du ikke får farge etter 25 minutter, er det noe gale med solsengen. Enten får du farge, eller du blir solbrent...

Skrevet

Husk at det er stor forskjell på offentlige solariumer, og også folks hud. ;o)

Jeg tar sol ca 2 ganger i uka, 18 min hver gang.

Har alltid på full ansiktssol.

Skrevet

Har den på så den slår seg av ett minutt før hovedsola.. På den måten blir jeg litt forberedt på at hele sola slår seg av, så slipper jeg å bli så skremt.. Hehe. ;)

Skrevet

Hvis du mente meg, så var det derfor jeg skrev BRA solarium;-p

Annonse

Skrevet

*dum&deiLig*™ Jeg har tatt sol i all forskjellige slags solarium, har holdt på med soling i over 11 år nå, så jeg er meget klar over at det er forskjell på solarier:) De dårlige blir jeg ikke brun av etter 40 min en gang. Det finnes ingen "bra" solarium her i norge, men i NY, der kan jeg bli brun etter 15 i solarium! Men det er jo høyst ulovlig... Men brent? Det blir jeg aldri...

Skrevet

Hva er din definisjon på å bli brun, KOzy? For min del er det å få skille;-p

Skrevet

He he, jeg har nok en litt strengere definisjon ja!

Skrevet

Tenkte meg det, ja;-p

Skrevet

Jeg må jo bare spørre... hvor gjør dere av barna deres når dere tar sol?

Skrevet

enten er han med pappa'n eller besteforeldre, eller vi gir babycallen til leieboerne når han sover.

Skrevet

Har solarium på arbeidsplassen.., så kan ta der før eller etter jobb hvis jeg vil det.. Ellers så pleier jeg og ta det på kveldstid eller noe mens pappaen er hjemme med mini.. =)

Skrevet

Tar sol en til to ganger før jeg skal noe spesielt, da ligger jeg fra 15 til 25 min. og med ansikts solen på hele tiden. Får fort farge så lite som skal til her, heldigvis:-) Har da fått en fin farge uten at det blir for mye:-)

Du som lurte om hvor barna er, hos pappaen selvfølgelig! Går an for en mamma å gå ut av døren uten sine barn innimellom, også;-)

Skrevet

Ikke SÅ ofte jeg tar sol,men jeg er så lys i huden at jeg har på ansiktsolen kun de siste 5 min de første fem gangene.Så øker jeg til 10-15 min:)

Så tar det laaaaaaang tid før jeg blir brun og da....for jeg blir bare solbrendt hahaha...Tar sol i 20-35 min.

Gjest gründerjente
Skrevet

Er det ikke anbefalt å bare ligge 5-10 min av gangen et par ganger i uken? Mener han fyren på radiumhospitalet gikk ut med det tidligere i vinter???

Skrevet

har noen av dere tenkt over hvordan dere blir seendes ut når dere er 35-45 år når dere tar sol 2 til 3 ganger i uka? *grøss og gru* Velkommen rynger og lærhud på brystet! jøss så lekre dere kommer til å bli!!!!!!

Pale is the new tan!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...