loveandmarriage Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg så i ordboka, men det stod selvfølgelig ikke der... Må sende mail til flyselskapet vi skal reise med for å høre om jeg kan ta med ferdig mme på flyet, og da er det greit å kunne riktig ord. Blir ikke helt det samme med "I don't breastfeed, so I give "fake" milk, is it okay to bring that on the plane?" Hehehehe=)
Mine 3 småtroll! Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Morsmelkerstatning= iron-fortified formula vet det kan høres litt rart ut, men det stemmer altså
loveandmarriage Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpa:)
Trine_80 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Infant formula, for de små babyene hvertfall. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Hvis du tenker på om du får ha det m gjennom sikkerhet, kan du se retningslinjene her (skal ikke du til florida??) http://www.tsa.gov/travelers/airtravel/children/formula.shtm
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg er sykepleier og har hatt praksis på nyfødt avd. i engelsk talende land, MME heter BMS og står for Breast Milk Substitute.
loveandmarriage Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 Jo stemmer, skal til Florida. Skal sjekke linken! Bare tenkte det var lurt å høre med de jeg skal fly med, i tilfelle sånt varierer fra selskap til selskap. Hører forskjellig fra forskjellige folk lissom... Men takk for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå