Gå til innhold

OTH Mountain Terrain

Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket meg i OTH vognen, men skulle gjerne hatt Mountain Terrain og ikke Urban Jungel. Jeg har kun funnet OTH hos Fry Lyng, og de har ikke Mountain Terrain. Noen som vet om andre som selger OTH? (Helst i nærheten av Oslo) Evt erfaringer med Urban Jungle på ulendt terreng? Jeg innbiller meg det er bedre med fast forhjul på ulendt terreng, stemmer?

Takker for innspill :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137492137-oth-mountain-terrain/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har forelsket deg i oth er det mulig at dette ikke er et godt innspill... men Easy Walker classic har fast forhjul.

Ellers har jeg en OTH selv og har ingen problemer med å komme meg rundt på ulendt terreng -synes faktisk det er veldig positivt å kunne veksle mellom fast og svingbart forhjul :)

www.biteringen.no selger mountain terrain, billig er den også men tror det er en litt gammel modell (men den er helt ny altså). Sender til hele landet, god service.

Urban jungle funker godt på ulendt terreng den altså! Har gått mye i ulendt terreng med den vi hadde. Har hørt at låsen på svinghjulet kan bli ødelagt om man går mye på ulendt terreng med låst hjul, men vår har iallefall tålt det godt. Som oftest trillet jeg uten å låse hjulet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...