Flippflapp Skrevet 17. april 2008 #1 Del Skrevet 17. april 2008 hun er ikke glad i mat! ingenting! hn haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater alt som er hjemmelaget...har provd det i alle mulig slags former og smaker, men hun vil ikke ha det! grot nekter hun aa spise. i dag har hun spist en brodskive tril frokost kl 7. naa er kl 12 og hun nekter plent aa spise. det blir bare hyling saa fort jeg setter henne i stolen....aa ja hun vil heller ikke spise om jeg ta rhenne ut derfra. hun er suikkert klart for et glass til middag i 3-4 tia, mn det er jo helt utrolig lenge aa gaa uten mat! hun legger lite paa seg ogsaa. jeg gir opp snart! hun vil ikke ha pupp mer og mme kan jeg bare glemme. hvor mye skal en unge ha paa en dag da? er det noe jeg gjor heeeeelt galt eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137492066-hvor-mye-skal-en-11-mnd-spise-paa-en-da-veit-ikke-lenger-hva-jeg-skal-gjore/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stolt_mor_til_2 Skrevet 9. juli 2008 #2 Del Skrevet 9. juli 2008 Vi har samme problem til middag... lillegutt på 14 mnd. vil ikke spise noe annet enn brød. Heldigvis er han glad i frukt og yoghurt, men spytter ut fisk, kjøtt, ris, pasta og grønnsaker. Blir helt fortvilet! Storesøster på 3 år spiste alt på den alderen, men denne karen er skeptisk til alt nytt. Vi har en kurv med brød (uten pålegg) stående på bordet og han får litt av alt som blir servert til middag, men spiser bare brødet. Synes han er for liten til og bli sendt fra bordet uten mat og han er ganske tynn fra før. Vil ikke presse han heller, bare håper dette forbedrer seg snart. Jeg lurer inn raspet gulrot eller avocado i yoghurten, men ellers ikke mye grønt. Ellers så lager jeg French Toast og da får han i seg egg. Men det er så kjipt og holde på sånn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137492066-hvor-mye-skal-en-11-mnd-spise-paa-en-da-veit-ikke-lenger-hva-jeg-skal-gjore/#findComment-138193823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå