Gå til innhold

Mammabukser i store str???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor jeg skal kjøpe mammabukser. Vet dere om noen vanlige butikker som selger slike bukser i store størrelser? F.eks HM (tviler på de har store str...), Lindex eller Kapp Ahl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mammabukse i størrelse 48, men husker ikke i farten om det var på cubus eller HM. De har også store størrelser på Lindex. Jeg har kjøpt bukse i mykt stoff. Prøvde dongribukse, men den ble for stram i bekkenet. De har mammabukser opp til størrelse 48.

Skrevet

Kappahl har mammabukser i store str. Jeg er vanligvis rundt str. 50, og fant 3 bukser der sist svangerskap. Flyttet inn i de samme buksene nå :-) De var str. 48/50, men mener hadde iallefall en str. større.

http://www.motherhood.com/plushome.asp?mastercategory_Id=7&Plus=true

Her har de mange flotte klær i store str. Og med tanke på hvor lav $ er nå så blir de faktisk ganske rimlig og!

Skrevet

Må bare henge meg på anbefalingen av motherhood.com. Jeg bestilte derfra en tirsdag, og hadde varene fredag samme uke! Fine klær, god kvalitet, og billig. Klærne sendes med UPS, og du får en regning senere på moms og fortolling, så det kan lønne seg å bestille mye av gangen, evt gå sammen med noen.

Skrevet

Bor du i Bergen er mammashop under Smørsbroen helt fantastisk, hun som jobber der er bare så hyggelig at jeg skulle gitt henne en klem om jeg hadde turd.. ;-)

De er også på Internett, men jeg hadde leitet og leitet etter jeans, og der hadde de det i store størrelser. I tillegg har de amme BH'er og andre ting som passe oss i pluss.

Hvis du har mulighet til å stikke innom der så hadde jeg glatt gjort det. Jeg har også funnet at noen (ikke alle) buksene til H&M nok er nærmere 50 i størrelse XL, og at mammaskjørt hos H&M også er bra i størrelsene.

Også fant jeg masse på Cubus i dag av topper og også et langt sommerskjørt som er i XL og sånn stretch stoff. Jeg er i uke 32 og ganske stor mage, så det er også en mulighet (også var det mye billig der også).

Jeg har heller bestillt ting fra H&M på nettet, da jeg synes det er lettere enn å leite etter XL i butikkene. Jeg har bestillt 2 stk sommerbukser, sånne med knyting mitt på leggen og de var store og og gode. Og selve stoffet som skal over magen var kjempe behagelig.

Skrevet

Jeg har funnet noen fantastiske bukser hos netmama i danmark. God service er det der også. Merket er funmum. Buksene finnes i 3 lengder. Kvaliteten er slik at buksene holder seg fine gjennom hele svangerskapet. Jeg kjøpte like godt 2 med en gang jeg. Anbefales!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var innom obs i går og fant faktisk noen superbehagelige bukser/tights. De er løse, hadde de i sort og brunt, med høyt liv. Størrelse xxl var kjempebehagelige for meg som nesten er på 100 kg nå. noe skimrende bomullsstoff.. kostet 149 kr, så jeg synes det var eg røverkjøp.. har ikke brukt andre bukser etterpå ;o)

Skrevet

Jeg liker så godt de buksene jeg har, at jeg har kjøpt noen bellyband i steden. De trer jeg bare utenpå den åpne buksen og de holder alt på plass - kjempebra!! De er veldig fleksible og man skal kunne bruke samme størrelse under hele svangerskapet. Jeg fant mine på Alexi.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...