Snart mamma til 4 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 I går var jeg på kontroll i uke 26+2. Tok utvendig ul, sjekket urinen og blodtrykk, og så kom jeg inn til legen for å sjekke livmorhalsen... Den var på 14mm så jeg ble lagt rett inn på obs og fikk modningssprøyte... Så nå ligger jeg her på st.olavs og krysser fingrene for at guttene mine skal holde seg inne.. Har hatt samtale med ei fra kuvøsen og skal få omvisning der i tillfellet de skal komme nå...
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Oi, oi, oi! Synes veldig synd på deg, men å andre siden veldig bra at du var på kontroll og blitt lagt inn. Får virkelig håpe at det hjelper og at gutta holder seg inne i magen en god stund til. Skal krysse fingrer og tær for at alt går bra med dere! Klem
Annkimor Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Det var tidlig! Krysser alt som er av fingre og tær for at du greier å holde på dem en god stund til! Skal tenke på dere. LYKKE TIL!
Snart mamma til 4 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Takk for d=) Vi får håpe d hjelper
Pluttiplutt Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Oida, det er ikke noe moro å høre på kontroll, men flott at de fant det ut nå, hver millimeter teller:) Lykke til, får håpe de holder seg der inne lenger, og at å holde sengen hjelper. Tar de godt vare på dere? klem
Sol med 2! Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Det var litt for tidlig, ja! Krysser alt jeg har for at nurkene din skal holde seg på plass i magen i mange uker til. Håper sykehusoppholdet ikke blir for langt heller. Jeg vet at jeg hadde blitt gal av å ligge der å vente og håpe på at det ikke skjer noe. Men. må man så må man, så du får gjøre det beste ut av det. Lykke til med rugingen!
* vannmamma * Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Krysser fingre for dere og håper dere har det så bra som dere kan ha det nå! Litt heftig, dette. Får håpe guttene dine ikke er altfor overivrige nå og holder seg i ro ennå en lang stund.
Snart mamma til 4 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Ja, d synes jeg de gjør... Og vi holder sengen=) Blir kjedelig i lengden, men d er verdt d=)
Snart mamma til 4 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 D kan nok hende jeg må være her til de har kommet.. Men for at de ikke skal komme nå så er d verdt d=) Og takk for d=)
Snart mamma til 4 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 Takk=) Håper de holder seg inne ei god stund vi å=) Men vi blir jo godt passet på=)
ivf-79 Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Håper virkelig de små holder seg der noen uker tiliallefall Lykke til Kan jeg spørre når du sist målte livmorhalsen, før denne kontrollen ? Er selv gravid med tvillinger og er livredd fortidlig fødsel.
2 nøster Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Hei hei... Vet godt hva du går igjennom..og det er tøft! Godt å høre at du har fått lungemodning og skal få omvisning på intensiven Det kan komme som ett lite sjokk, hvis man ikke er klar over hva som skjer der.. Jeg lå nesten fire uker på Obs post på Ullevål med 2 mm livmorhals, fra uke 25 og fødte uke 28+4. Jentene mine fikk lungemodning og har klart seg supert hittil ! De ligger nå på intensiven i Fr.stad, og blir der ett par mnd til.. Håper du roer ned og ruger litt til. Vet du sikkert har hørt det før, men hver dag teller Man gjør en super jobb for de små i magen!. Stå på!! Stor klem!!
Snart mamma til 4 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2008 Jeg målte den 14dager før denne kontrolllen og da var den 31mm, og når jeg var inne nå så var den på 14mm... så jeg må holde meg veldig i ro framover.. men hva gjør man ikke for at barna skal holde seg inne en god stund til da=)
Snart mamma til 4 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. april 2008 Takk for d=) Jeg holder meg i ro;) Vil jo ikke at de skal komme nå.. De kan vente ei stund til. Men jeg er glad for at jeg har fått omvisning på intensiven sånn at jeg vet hva som skjer vis de skal komme nå.. Og d er godt å vite at de er i trygge hender der nede=)
2 nøster Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 Rare greier , ikke sant? Da jeg hadde vært på kontroll 14 dager før var den 43mm!! Så plutselig var det bare 2 mm igjen..skulle jo tro at man merket det Stå på! Du gjør en super jobb!!!!!
Snart mamma til 4 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. april 2008 Ja, d er rart... Hadde du mye kynnere?
2 nøster Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Nei, ikke som jeg merket noe særlig av... Derfor ble jeg veldig overrasket... I etterkant tror jeg kanskje at jeg burde ha roet mer ned...hadde plutselig så mye energi, og da skulle jeg opp og ut.. slappet ikke godt nok av på kvelden egentlig... Vet ikke, vanskelig å sette fingeren på noe ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå