Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 når ser du oss gravide? jeg 080377 og han 050774 takker og bukker ))) ps. har sikkert spurt før, men husker ikke hva du så da
kaos83 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 heisann jeg tror du blir gravid i mai og får pos. test i juni:) jeg ser en gutt på dere:) har dere begynt å prøve eller hopper han fortsatt av? dere er litt skjønne sammen.. hehe mem ser du noe om jeg kan være gravid nå? venter mens 29... jeg:01.10.83 han:24.11.81
Gjest Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 hei hei og takk for svar ))) så det ikke før nå vi hopper fortsatt av hehe, men jeg har gitt han klar signal, så nå er ballen hos han har en følelse selv av at det skjer på sommeren, men usikker når, så skal bli spennende det her tørr ikke legge kort på meg selv lenger engang hehe.. f¨r ikke opp at du er gravid enda, ikke 100% ivertfall, ligger en sjanse for å bli gravid på deg i juli/august også men legger ikke så mye kort om dagen, så ta alt med en klype salt klem
Gurine Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Hei WhiteLily Ikke meningen å ødelegge tråden altså Jeg sendte deg en pm for noen dager siden. Hadde vært veldig artig om du hadde orket å se om du ser noe kjønn på spiren, om det blir det samme som du så sist, og om du tror svangerskapet vil gå bra. Har hatt litt lyserød blødning, men veldig veldig lite altså, og litt småvondt og murringer i magen. Og ryggen min er kjempevond, enda ikm var den 18april, kanskje bare hormonelt nå i starten.. Håper du gidder å ta en titt, artig å høre hva dere ser Klem fra
Prinsen & spiren Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Prøvd å lage en tråd til deg jeg også. Håper du svarer :-) Ser du gravidtet på meg snart? 080787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå