Gå til innhold

kiropraktor mot kvalme

Anbefalte innlegg

Hei alle kvalme. Jeg var meget kvalm fram til uke 14, men så gikk det gradvis over heldigvis. Var hos kiropraktor i går pga låsning i bekkenet (som legen selvfølgelig avfeide). Kiropraktoren fant også en låsning i nakken som hun sa var knyttet til hodepine og kvalme, og mente det kunne være derfor jeg hadde vært så kvalm og ikke akupunktur hjalp. Nå er jeg uansett ikke kvalm lenger så vet ikke om knekken ville hjulpet uansett, men ble i alle fall myk og bevegelig i hoftene som aldri før etterpå. Er man stiv i nakken og har hodepine i tillegg til kvalme skader det jo ikke å prøve... men kostet 410 kr privat...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137491178-kiropraktor-mot-kvalme/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

kirporaktor hjalp meg også, låsning i C1 kan gi kvalme. han stimulerer noen nervepunkter i tillegg mot svangerskapskvalme, og dagene mine er helt klart bedre når jeg har vært der. bare så synd at nakken går fort i lås igjen, så jeg må ofte tilbake. blir jo litt dyrt da, men det er verdt det istedenfor å bare ligge i senga å ikke klare å spise i det hele tatt.

Jeg går til kiropraktor jevnlig (har gjort det de siste 3 år) pga at nakken låser seg med nerve i klem. Sinnsykt vondt!! Men at han kan gjøre noe med kvalmen visste jeg ikke. Jeg har faktisk time i dag, men tenkte å utsette den ei uke, men kanskje jeg skal ta den likevel, hvis han kan hjelpe meg mot kvalmen. Genialt i såfall:-)

Har dere barn med kollikk, så kan kiropraktoren hjelpe. Bare et tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...