Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er så sykt redd,jeg har mistet 3 barn nå det siste året er utrolig rdd for å miste igjenn..er ikke noe jeg heller vill her i verden enn å får meg en liten en har en sønn fra før ikke noe unormalt med svangerskapet eller fødsel..snart 4 år siden.men jeg jobber nå kansje jeg burde sykemelde meg? noen med gode råd ? er mye stress og noen tunge løft på jobben min !! men hvorfor blir jeg gravid hele tiden vis det aldri skal gå bra! begynner å bli litt motløs nå... Noen som kan hjelpe meg !!!! er nå 4+2 på vei
aube Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei Vil bare først si at jeg vet hvordan du har det og det er helt GRUSOMT! Hvis du har mistet tre ganger så skal du vel få utredning for å finne ut hvorfor det skjer? Jeg har mistet to ganger og har denne gangen fått hormonbehandling i tilfelle kroppen min ikke produserer nok til å holde på frøet. Legen min bare gjetter, men jeg kommer til å få utredning for å prøve å finne ut hva som er galt hvis det ikke går bra nå. Jeg er 5+4 nå og skal til UL på mandag. Han har ikke sagt noe om stress, så jeg vet ikke om det kan være årsak alene. Tror egentlig ikke det. Vi må prøve å se på det som positivt at vi blir gravide. Det MÅ jo bety at det sitter til slutt? Hvis du ikke har blitt henvist til spesialist for utredning så ville jeg snakket med fastlegen om det nå med en eneste gang. Du kan sikkert få henvisning til gynekolog og få UL i uke seks og oppfølging etter det. Når du først er inni systemet så er det hjelp å få. Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå