treengler:):):) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei jeg bare lure de i oslo området er så flinke og møtes hadde vert kjekt om vi kunne fått noe til og :) Jeg bor i Stavanger /Haugesund og venter Trillinger er nå 24+3 og kjenner ingen med flere i magen ... ha forsatt en sol rik dag :)
bratt Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg er fra Stavanger og venter tvillinger, er nå i uke 23, eller 22+3, som det heter. Har ikke tatt kontakt med andre tvilling mamma'er, men har gått på de vanlige BIM treffene her og truffet mange koselige damer der, og 1 til som venter tvillinger. ellers vet jeg ikke om så mange i nærmiljøet her med 2 eller flere i magen:)
treengler:):):) Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Hei der så koselig og høre fra deg :) Jeg bor i stavanger på Hundvåg ,men skal flytte til haugesung i juli/august vis huse blir klart da :) er du i job??? jeg er sykemeldt ha ei fin helg :)
tosmåutenformagen Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hei treengler Jeg er den andre personen bratt sikter til, så noen av oss er det:) Jeg å bor i stavanger:)
enogtoogtreogfire Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Hei Bratt. Er det du som kommer/ er bosatt på Eiganes ??
bratt Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Hei! Nei det er nok ikke meg, jeg bor på Sola. Håper alt står bra til med de små i magen og med deg:) Hørte du var på BIM treffet i sist uke, jeg fikk det ikke til den dagen, men håper du traff noen andre koselige jenter der. Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå