Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei.. noen som vet om noen super flinke akupunktører som kan dette med barnløshet i vestfold?? har lyst å prøve dette nå..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Eller i porsgrunn/skiens område..
lillelilly Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Øst/Vest klinikken i Moss. Flere akupunktører, men hun som visstnok er flink på dette tror jeg heter Ellinor. Ellers er det en i Fredrikstad som jeg mener å huske heter Kari Gjølme, hun er i tillegg jordmor.
ArveSølve Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Skal snakke med akupunktøren min neste gang jeg er hos ham om kan anbefale noen til deg i vestfold. Skal ringe han imorgen kan høre med ham da.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk.. har jo snakket med fler og alle sier de er super gode på det med barnløshet, men da hadde det vel ikke vært så jæv*** vanskelig hehe.. jeg vil ha en/ei som virkelig er god på det.. sendte deg pm ArveSølve ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå