Gå til innhold

Bim treff for oss over 35 i Oslo-området

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg er en jente på 39 som skal ha mitt 3.barn i august en pike. Sist jeg var gravid når jeg var 33 var jeg med på BIM-gruppe som fungerte kjempebra.Vi holdt kontakten i nesten 4 år men den har blitt mindre de siste 2.

Hadde det vært hygge med et treff for oss "modne" foreldre 35+ med termin i sommer?(juni,juli,august osv.).

Er det noen som har lyst til å ta initiativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med selv om jeg har termin 3. september........:)

Skrevet

Jeg blir også gjerne med. Har termin i august.

Skrevet

Utvid til oktober, så er jeg også med...:)

Skrevet

Jeg blir gjerne også med! Har termin i juni.

Skrevet

Jeg bor i Bærum (har akkurat flyttet ut fra Oslo) og lurer på om jeg kan bli med?? :)

Skrevet

Morn igjen!

Så morro at flere kunne tenke seg et treff. Jeg foreslår i mai

Hva med uke 19 som begynner med 5 mai ?

Mandag 5, tirsdag 6 eller onsdag 7 mai ?

Et sted sentralt i byen ?

Skrevet

Mener dere på dagtid?

Jeg er 39 år og har termin i august men jobber fullt så jeg får ikke til å treffes på dagtid.

Skrevet

Tror alle datoene passer for meg. Høres ut som en god ide å ta det i sentrum et sted, men forslag er det dårlig med...:) Egon i Karl Johan kanskje??

Skrevet

Alle tre datoene passer for meg også, både på dagtid og ettermiddagstid. Pga bekkenløsning er jeg avhengig av å kunne parkere relativt nært møtestedet.

Skrevet

Hva med tirsdag 6 mai kl.19.00 Jeg jobber også og det passer best på kveldstid. Ser at det er flere BIM-treff som møtes på onkel Donald er det OK? Eventuelt Fridays....Kort å gå fra Ibsen for deg med bekkeløsning iallefall.

Skrevet

Hvor er Onkel Donald, er det det som var Barock en gang i tiden???

Skrevet

Ligger (så vidt jeg husker) i universitetsgata- Tvers over juridisk fakultet.

Skrevet

Heisan jenter!

Jeg kan bestille bord. Da sier vi tirsdag 6 mai kl.19.00 på onkel Donald i Universitetsgata.

Jeg bestiller bord i navnet Pernilla :-)

Håper så mange som mulig kan komme ! :-)

Ha en deilig dag i solen !

Skrevet

Sikkert greit å bestille bord. Da finner vi hverandre også...:) Har noen møtt hverandre før, eller er alle helt nye?

Skrevet

Jeg kan også tenke meg å være med,er 36 år og har termin i juli. Litt morsomt at hun over her lurte på om Onkel donald er gamle Barock, husker jeg gikk der noen ganger på nittitallet. (he he)

Skrevet

Jeg har lyst til å være med, men vet ikke hvor universitetsgata er. Er det langt fra OsloS eller Nationalteatert stasjon?

Skrevet

Tirsdag 6.mai kl.1900 passer også fint for meg. Vi ses :-)

Skrevet

Sonja S:

Det er kortere vei for deg hvis du går av Nasjonaltheatre stasjon. Går deretter på Karl Johans gata mot Oslo S, tar av til venstre på første lystkrysset.

Ellers titt på veiviser/kart på gulesider.

Skrevet

Barock, ja!

Hallo! Her snakker vi kanskje 80 tallet også? ;)

Vi er jo modne mamma'er her!

-k

Skrevet

Heisan jenter!

Hvis alle kommer blir vi 9 stk tirsdag 6 mai kl 19.00. Det er bare for andre og slenge seg med også.

Bør jeg legge inn en link under BIM-treff også ? Eller er vi 35+ (erfarne) stortsett inne på disse sidene.

Ha en fin uke ! :-)

Skrevet

Hei!

Flott initiativ! Jeg skal også prøve å komme :-) Er på reise med jobben, men satser på å rekke det.

Jeg har forresten termin 14. oktober :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...