tryllepike * lykkespirer* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Vi har prøvd i ett år. Jeg har vært gravid 3 ganger. Første gang sa 6.uke, andre gang Sa 9.uke, tredje gang ..det vil si akkurat nå...5.uker på vei, blødninger i tre dager, sansynligvis en SA til... Jeg kjenner meg sliten jeg.....hormonene herjer og jeg mister hele tiden... Vet ikke grunnen, har fått time til spesialist for utredning. Jeg har lange sykluser til vanlig og litt ustabile hormoner. Men jeg gjør alt etter boka. Jeg lever sunt, drikker moderat og slutter å drikke etter el, jeg tar folat og tran, trener regelmessig, er slank, drikker lite kaffe og te, stresser ikke...men nå begynner jeg å bli stressa...... Hva gjør jeg nå da? Hvordan er veien videre?
lioness* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Heisann Tryllepike! Ja, du kan vel kalle deg en sliter? Det er jo ikke akkurat noe man ønsker å være, men etter et år med gjentatte SA så er man jo kanskje det... Hvordan går det med de blødningene du opplever denne gangen? Har det gitt seg eller tror du at du har mistet/mister? Bra du skal til spesialist, hvis det er en grunn til at du mister så er det fint at de kan finne ut av det. Ofte kan man jo rette opp i det, feks hvis du trenger hormontilskudd eller andre ting. Ønsker deg masse lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Takk for svar! Ja jeg mistet denne gangen og. Tok graviditetstest etter jeg sluttet å blø og den var kritthvit så regner med at alt er ute. Har ikke vært til ul..for sant å si så orker jeg ikke flere gyn undersøkelser nå....føler jeg bare har ligget og sprika i en ukomfi stol i mange måneder nå..hehe. Nei da var det bare å prøve på nytt igjen...neste skal sitte..det lover jeg om jeg så må holde den inne med makt..hehe Lykke til du og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå