Tuttelitu10 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Storebror heter Emil...Hva synes dere om Lillian? Eller Linnea, Amalie, Emilie, Julie?? Eller Eskil, Aune eller Mikkel hvis det blir gutt?
prebs Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg synes alle de andre jentenavnene var mye finere enn Lillian - som jeg synes er litt harry.Ellers: Linnea- fint Amalie- kjempefint Emilie- kjempefint, men går ikke til Emil! Julie- knallflott Tror jeg ville tatt Julie til jente og Mikkel til gutt : )
Vipsenmamma Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg likte best Lillian og Mikkel. Hva med Lill-Ann?
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ikke så glad i Lillian - uten at jeg kan helt si hvorfor, litt småharry kanskje... Liker bedre Lillan og Lilli :-) De andre navnene du never er alle helt fine, men hadde ikke valgt dem selv.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Lillian er kjempefint. Men synes ikke det passer til Emil! Hvis jeg hørte om Emil og Lillian, ville jeg med en gang trodd det var mor og sønn, ikke bror og søster. Linnea derimot synes jeg passet kjempefint, samme med Julie. Tror jeg ville gått for Emil og Julie! :-) Mikkel er et av mine favorittnavn, i likhet med Emil og Julie. Men likevel synes ikke at Mikkel passet med Emil. Mikkel er mer i kategori med Lillian og Amalie. Kjempefine navn, men passer ikke til Emil. Aune synes jeg ikke er fint, og passer heller ikke med Emil. Eskil og Emil syns jeg er i samme kategori, men de er kansje litt for like? Har du andre guttenavn du liker? Hvis det var jeg som hadde en sønn som het Emil, og ventet en lillebror til han, ville jeg kalt han for Thomas, Fredrik eller Aleksander. Evt Eivind eller Øyvind. Men det er nå meg da... ;-) Uansett, lykke til!
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Lillian er jo et fint navn, evt Lilly? Eller hun kan hete Lillian også ha Lilly som kallenavn Liv er jo også fint:) Sofie Wilma Nora Elise Likte du noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå