Gå til innhold

Jippi! tre av fire er. . . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

. . .befruktet og deler seg fin-fiiint ! Hadde lyst til å hoppe gjennom røret og klemme skpl når hun fortalte det, hehe . .. Nå puster jeg litt ut og gleder meg til å få et tilbake i morgen og kanskje de to andre på frys:) skal ruge som ei hønemor jeg , dere :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :-)

Hos meg ble 3 av 5 egg befruktet og fikk satt inn 1 og 2 til frys.

Nå er jeg 15+2 med tvillinger :-)

Skrevet

Så bra, og spennende da. Lykke lykke til. Ja og nå blir du snart rugemor hihi.. klem

Skrevet

Ååå, så flott Bella74 :) Nå blir det ekstra spennende fremover, hihi. Jeg har mistet gløden :( Tror ikke jeg er gravid. Skal teste 23 april, men jeg begynner testingen søndag. Litt morro, samtidig som jeg har en dårlig følelse...

Ønsker deg masse lykke til Bella :)))

Skrevet

spennende å høre fra dere der ute i "ruge-jungelen " !

Askepott: hold håpet oppe, du vet ingeting før du har testet den 23. vettu !

-heier på deg ;) !

Skrevet

Jeg fikk ut 8 egg igår , et var et tomt skall, men av de 7 var 6 befruktet idag (uklart hva som skjedde med det siste da jeg snakket med bioingeniøren imorges).

Gleder meg til å bli ruger imorgen... og hååååper kanskje det blir ett gullegg inn og noen på frys??...

Skrevet

baby på vei: Kan man få tvillinger når man setter inn ett egg? Eller er du gravis med fryseforsøk?! Blei bare litt nysgjerring!! Lykke til i rugetida, folkens!!

Skrevet

Så flott at eggene ser fine ut!! Dette blir spennende=) Ikke lenge før du du ruger på en liten spire. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...