Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 . . .befruktet og deler seg fin-fiiint ! Hadde lyst til å hoppe gjennom røret og klemme skpl når hun fortalte det, hehe . .. Nå puster jeg litt ut og gleder meg til å få et tilbake i morgen og kanskje de to andre på frys:) skal ruge som ei hønemor jeg , dere )
tvillinger i oktober Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Lykke til :-) Hos meg ble 3 av 5 egg befruktet og fikk satt inn 1 og 2 til frys. Nå er jeg 15+2 med tvillinger :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Så bra, og spennende da. Lykke lykke til. Ja og nå blir du snart rugemor hihi.. klem
♥ DAME Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ååå, så flott Bella74 Nå blir det ekstra spennende fremover, hihi. Jeg har mistet gløden Tror ikke jeg er gravid. Skal teste 23 april, men jeg begynner testingen søndag. Litt morro, samtidig som jeg har en dårlig følelse... Ønsker deg masse lykke til Bella ))
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 spennende å høre fra dere der ute i "ruge-jungelen " ! Askepott: hold håpet oppe, du vet ingeting før du har testet den 23. vettu ! -heier på deg !
MK73 Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk ut 8 egg igår , et var et tomt skall, men av de 7 var 6 befruktet idag (uklart hva som skjedde med det siste da jeg snakket med bioingeniøren imorges). Gleder meg til å bli ruger imorgen... og hååååper kanskje det blir ett gullegg inn og noen på frys??...
Fablefant✿ Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 baby på vei: Kan man få tvillinger når man setter inn ett egg? Eller er du gravis med fryseforsøk?! Blei bare litt nysgjerring!! Lykke til i rugetida, folkens!!
Attekattenoa Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Så flott at eggene ser fine ut!! Dette blir spennende=) Ikke lenge før du du ruger på en liten spire. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå