Mille og løva Skrevet 10. mai 2008 #26 Skrevet 10. mai 2008 Godt å høre noen som har klart seg igjennom desse 9 mnd alene. Kjennes veldig trist å frustrerende til tider, men vi må bare huske hvor heldige vi er som faktisk skal bli mødre Den største ting i hele verden. Hver ganger jeg blir skikkelig deprimert og lei meg prøver jeg å tenke på at kanskje dette er eneste gangen jeg får oppleve dette og iallefall med dette barnet. Vil ikkje tenke tilbake på når den lille lå i magen og det eneste jeg husker er hvor lei meg jeg var. Uansett om fedrene kommer til å spille en rolle nå eller senere er d dei som går glipp av øyeblikk d aldri kan få tilbake. Gleder meg på dine vegne ung_19 at du har fått en sånn liten engel og takk for en hyggelig oppmuntring. D varmer alltid Vist noen vet om en hyggelig liten kaffe som det går ann å møtes er jeg gjerne me på Mandag
Mammantiltigerogentil Skrevet 11. mai 2008 #27 Skrevet 11. mai 2008 Okei jenter Hva med imorgen kl 13.00 på Tea Lounge på Grünerløkka? Hvem kommer? *handa i været*
Mammantiltigerogentil Skrevet 12. mai 2008 #28 Skrevet 12. mai 2008 Meeen... da må jo noen si at de kommer... Ellers får vi ta det en annen dag
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 12. mai 2008 #29 Skrevet 12. mai 2008 Åå, hadde jeg sett dette innlegget litt tidligere hadde jeg hatt *hånden i været*, for jeg har vært i oslo hele pinsen og ikke gjort noe spesielt! Må finne en ny dato bare alle vi her inne da :-) Flott initiativ av Anais_natal
mitt vakreste barn Skrevet 12. mai 2008 #30 Skrevet 12. mai 2008 Anais_natal Godt forslag! Må ta en kaffe en dag ja! Si i fra hvis det kommer nye dager og tidspunkter Mitt vakreste barn
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #31 Skrevet 12. mai 2008 Hei på dere, jeg er hverken gravid eller kvinne, men synes dere er noen ordentlige tøffinger. Er flau på mange menns vegne, men dette klarer dere kjempebra. Gleder meg selv til å bli pappa. Lykke til soldiers :-)
Mille og løva Skrevet 13. mai 2008 #32 Skrevet 13. mai 2008 Å nei.... Har bare internett på på jobb for tiden så fikk ikkje sett tidspunktet før nå. Vi må få til en annen dag. Og TUSEN TAKK anonym
Storegull og lillegull i magen Skrevet 1. juni 2008 #33 Skrevet 1. juni 2008 Synes det er så deilig å se at jeg ikke er alene! Jeg og pappaen har vært bestevenner i 2 år, han betyr alt for meg.. Vi var sammen noen måneder, men så slo han opp.. Vi fortsatte å møtes, og plutselig ble jeg gravid.. Nå vil han ikke ha noe med meg å gjøre.. Flytta inn til en annen dame 3 uker etter at jeg ble gravid.. Det tyngste er at han ikke vil ha noe med meg å gjøre, han har vært min største støtte i de to årene vi har kjent hverandre.. Nå sier han at ting har forandret seg.. Eneste gangen han vil møtes er hvis vi skal snakke om ungen.. Så på de 3 månedene jeg har vært gravid, har han faktisk vært på besøk 2 ganger.. Og så presterer han å si at jeg vil at han skal være tilgjengelig 24 timer i døgnet.. Det er derfor han aldri tar telefonen når jeg ringer.. Det er utrolig hvor emosjonell man er når man er gravid.. Synes jeg gråter og gråter hele tiden jeg.. Jeg har veldig lyst til å møte andre i samme situasjon, tror vi trenger å støtte hverandre i en situasjon som dette! Jeg merker hvor glad jeg er for at jeg har venner og familie som stiller opp! Men det eneste er, at de skjønner ikke hvordan man virkelig har det, på samme måte som en som er i samme situasjon gjør.. Jeg er 25 år, bor på Grønnland, og skal bli mamma i desember.. Skremmende tanke..
Storegull og lillegull i magen Skrevet 3. juni 2008 #34 Skrevet 3. juni 2008 Har dere vært på cafe jenter? Hvis dere har startet med treff, vil jeg også gjerne være med;) Hvis ikke, er det virkelig på tide med et cafe besøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå