litjpia73 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Var spent i forkant av at jeg skulle begynne med Puregon-pennen, men jeg bestemte meg for ikke å tenke og bare kjøre på. Det gikk kjempefint. Sambo satt og så på og han ble visst ganske imponert. Vi tok oss et glass rødvin etterpå for å feire, hehe... Da blir det UL fredag 25. april. Håper det fortsetter å gå bra. Har bare litt hetetokter innimellom, men det tåler jeg :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Så flink du er da ) er ikke så farlig serru hihi.. det går bedre og bedre for hver dag du setter, så dette fikser du!! kleeem
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Haha! denne du hadde på profilen din var såå god !! "Barn lager vi hos legen - sex er for moro skyld!" Jeg støtter den 100% , noen andre???? ps.lykke til med stikkingen det går kjempefint og du venner deg på det !!
litjpia73 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Hehe... som du ser har jeg stjålet den fra noen andre. Men profilen din var ikke mye å skryte av... ;-) Ser fram til å lykkes med stikking igjen allerede ikveld!
C *baby i magen* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 så flink du er da jeg har tatt første stikket i dag jeg også, men det er mitt andre regime. og jeg har funnet ut at det er lettere (man blir "tøffere" hvis man står å gjør det) jeg gjorde det i dag. jeg skal også på ultralyd den 25april. hvor hører du til da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå