Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått termin på julaften.Dette er vårt første forsøk, og gleden er stor etter positiv test i går og i dag.Er det noen fler som er i samme båt her.jente 76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det blir klaff denne gangen, så blir det nok 8. januar! Men ville bare gratulere deg med positiv test:) Blir spennende, og jeg håper gullegget sitter til julaften:)

Skrevet

Tusen takk!

'Ja det håper vi,merker at det ligger i bakhodet,og at en ikke helt klarer å glede seg nok,men må prøve å ikke ha så fokus på at det kan gå galt,og kjenne etter mens liknende smerter,heller være positiv og glad,har fått denne beskjeden fra klinikken i dag he he.Så det er vel best å følge deres råd....Mye lykke til dere!!!

Skrevet

Hei mustylissi, gratulerer så mye!

Det ser ut som jeg har termin 24. desember, dersom ivf "unnfangelse" regnes fra uttaksdato. Har vært så overlykkelig siden jeg testet positivt i helgen - har jo aldri skjedd meg før! Men i natt sov jeg faktisk dårlig, kjente sånn på noen mensmurringer... Det er litt for spennende dette her, men vi får krysse fingrene for oss begge!! Det er viktig å forbli positiv.

Skrevet

Takk Takk! Gratulere så mye til deg også,ja dette er min første gang åsså,så jeg vet alt om det å være spent,blir enda mere venting fremover,så en må bare smøre seg med tolmodighet.Var visst vanlig å kjenne mensmerter nå,fordi vi skal jo egentlig ha mens nå,fikk jeg beskjed om fra klinikken,og håper det stemmer.Ellers får vi krysse fingrene for at dette går bra for oss begge...Vær positiv og smil og le ofte dette skal hjelpe he he...

Skrevet

Jeg satt inn ett egg 3/4 (uttak 1/4). Testet positivt i dag tidlig!!!! Hvis jeg regner 38 uker fra uttaksdato, så kommer jeg til lillejulaften! ;)

Skrevet

Flere julebabyer her, så koslig :) Håper spirene våre sitter som de skal de neste 8 mnd. Jeg skal ut å reise neste uke, så derfor vil legen min at jeg skal ta en UL + ny blodtest på lørdag for å finne ut om alt står bra til. Blir kjempespennende :)

Skrevet

Eg har også termin til jul, 22 desember! Riktig julebaby! hehe. Håper virkelig det går bra med alle. Eg var på ultralyd igår, og der så jeg at det hvertfall lå i livmoren og ikkje utenfor.... lykke til alle sammen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...