Gå til innhold

Har et spørsmål til dere som har tatt KS

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde et hastekeisersnitt for 2 mnd siden (alt gikk heldigvis bra til slutt), men etterpå mistet jeg følelsen i huden under navlen. Et område på ca 10x10 cm er helt "dødt". Jeg kan ta et nytt KS uten bedøvelse der om jeg vil...

Spurte legen på 4 dagers kontrollen på sykehuset om når følelsene ville komme tilbake. Han mumlet litt og sa "det vil nok ta noen uker..."

Jeg forstår at jeg ikke kommer til å få følelsen igjen i dette området. Nervene er nok kuttet for godt.

Er det andre her med samme opplevelse? Er det helt normalt dette her??

Fortsetter under...

Har hatt to keisersnitt det siste for to år siden. Har fortsatt ikke helt bra følelse i området rundt arret......venter nå på mitt tredje keisersnitt. Legen sa til meg at det ofte ble sånn:-( ga ikke så ba forklaring på det han heller egentlig

Hei! Jeg har fått tilbake følelsen rundt arret nå etter snart 4 år. Det kan ta tid!! Har hatt et hastesnitt og en reopperasjon av ks etter 6 uker. Skal ha et planlagt et nå i juni og regner med at det tar laaang tid denne gangen også. Er jo ikke noe farlig, bare ekkelt med sånn gummi-hud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...