Gå til innhold

Treff i Tromsø neste uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Æ har lagt ut treff i Tromsø i det siste både på dagtid og kveldstid. Kan ikke noen andre legge ut her om de har forslag til tidspunkt og sted? Så kommer det alltids folk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på neste dagtreff skal hverfall jeg prøve å komme for første gang:)

Skrevet

Hei! Det er vel min tur til å legge ut, kanskje..? Jeg foreslår dagtreff tirsdag 22.4 kl 12 på dolly dimples på Jekta. Noen som kommer? Eneste dagen det passer med dagtreff for meg... Minda

Skrevet

..Og så er vi jo godt igang med kveldstreff onsdag kl 18. Jeg synes il mare var en suksess... ka dokker trur?

Skrevet

uff på dagtreffet kan ikke jeg komme, skal til jordmoren da

Skrevet

Onsdag kl 18.00 passer fint for meg og ll Mare er sikkert en fin plass... Var ikke der igår, men blir gjerne med kommende onsdag.

Skrevet

Hei, så bra om du legg ut treff Minda :) Æ jobbe tirsdag - torsdag neste uke så kan bare på dagtreff om det blir mandag eller fredag. Men æ kan jo ikke få med mæ alle treffan heller så det går bare fint! Onsdag kl. 18 kan jeg! Il mare var en ok plass ja!

Skrevet

E med på tirsdag!! Å hvis det blir på jekta så bli æ enda mer glad!!!

Skrevet

Ikke mulig å få til så det passer alle, men siden det er noen som kan tirs og noen som kan ons, så legger jeg ut.. Håper flest mulig kommer! Vi sees;)

Skrevet

Det e sant, passe aldri for alle samtidig :) Æ kan på onsdag hvertfall! Ka med to dagtreff i neste uke da? E det nån flere som kan på fredag utenom mæ og Nættemor? Forslag te plass eventuelt?

Skrevet

Vet sannelig ikke hvor lurt det var at jeg la ut , Tone.. Plutselig 4 eksemplarer! Og får ikke sletta.. hmm..

To dagtreff sikkert ikke dumt.

Skrevet

Haha, æ ser det :) Jaja, det får bare være! Onsdagstreffet kom bare en gang da! Sees da!

Skrevet

Heihei:-)

Neste uke e æ klar for treff igjen:-) 2 dagtreff neste uke høres bra ut syns æ. Ka me et dagtreff neste fredag? Æ har tenkt på komme på tirsdag, får se korsn det blir me kveldstreffet.....

Skrevet

Jepp, har lagt ut dagtreff fredag i neste uke kl. 12 på Knoll&Tott! Æ bli litt forsinka, skal te manuell terapi først. =) Bli artig å se dæ igjen Ingunn, det nærme sæ termin med stormskritt no! You`re next!

Skrevet

Jah!! Kom på treff!! Diggers!! E så glad for at vi kan ha nån treff på Jekta, gjør alt så mye lettere !! :-) Å fredag bli knall på knoll å tott, dem har jo så god mat.. :)

Skrevet

Kommer også i dag (tirsdag) på mitt første treff. Litt seint eg gjer beskje, men håpe det e i orden!? Fint det e på Jekta!!!

Skrevet

Hei!!Så koselig at du kom i dag, e alltid arti med noen nye, å så stili at vi har termin så nært!! :-)

Fredag på Knoll og Tott ser æ fram te!! Utroli lenge sia æ har spist der... Å det e jo ganske så godt ja!

Skrevet

hei dere som skal på treff på onsdag kveld, 23,04, vi er to nye som kommer da.. gleder oss, blir spennende...

Skrevet

Så bra da :) Blir hyggelig å hilse på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...