Heaven har født::) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 spå kjønn her?? hvordan svangerskapet vil gå, ohg hvor mange barn jeg får totalt?? f. 280672
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 får opp totalt 4 barn på deg.Har du jente fra før?ser ei jente her...kanskje det er det du er gravid med.
Heaven har født::) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Hei, og takk:) har jente og gutt på 9 år, ei jente på 71/2 mnd, så det blir spennende å se. Vil svangerskapet gå greit?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 da er det sikkert den minste jenten jeg fikk opp her.Svangerskapet kommer til og bli ganske så greit.Føler du blir litt fort sliten,men at du også trenger litt mere hjelp til alt rundt deg.
Heaven har født::) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Oki, tusen takk. Merker allerede at jeg er mer sliten og trenger mer hjelp,så det stemmer. Vet ikke helt hvor langt jeg r på vei,mista spiral i jan/feb og alt har vært så rart etterpå,men er minimum 5+1...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå