Nergård Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Da var jeg blitt ruger jeg også!- endelig:) Har nesten ikke sovet i natt, var så spent.. Da vi kom til sykehuset ble vi anbefalt å sette inn begge eggene, da de var så forskjellig delt og de synes det var vanskelig å velge ett å sette inn. Kunne vente til i morgen med innsett, og da bare ett, men sjangsen for at de begge stoppet opp i skapet var der, så vi tok ingen sjangser. Litt skremmede at det kan bli tvillinger, men sjangsen for det er ikke så veldig store. Ventetiden kommer til å bli laaaang..
MartheMor+Lillegutt Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer som ruger:) Jeg fikk satt inn ett egg i går, og nyter nå følelsen!
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Så spennende:o) Kan jo tro det er ekstra spennende for dere når det er blitt satt inn to. Da er det liksom dobbel sjanse for at i allefall ett av de sitter! Blir spennende å se, ble selv ruger på tirsdag:o)
Nergård Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Ja, det er utrolig spennende. Vi er helt fasinerte over hva de kan få til på sykehuset. Masse lykke til med rugingen dere også. Krysser jeg alt for oss alle. Klem.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Ønsker deg masse lykke til som ruger, ta vare på deg selv nå, pleie deg selv og kos deg!!! kleem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå