Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det er vel problemet mitt da, at jeg aldri klarer å ta ett valg selv =)

Har trålet nettet og utstyrsbutikker hver gang jeg har skullet ha vogn, blitt hekta og tilbringer alt for mye tid på barnevognforum og nettsider for vogner. Må sjekke ALT før jeg klarer å ta ett valg, og da får jeg så mye info at jeg ikke klarer å velge likevel..hehe =)

Så er sånn jeg har lært alt dette. HAr faktisk ikke hatt så mange vogner selv (noen er det jo blitt, men ikke så ille), men har prøvetrillet flittig på venners vogner og ellers er kunnskapen min basert på utstyrbutikkbesøk og det jeg har lest på nett.

Men å ta valg for andre ville jeg aldri klart, så utrolig forskjellig hva folk liker =)

Hvis jeg var deg ville jeg gått for bugaboo, ser det er den du har mest lyst på ;) Det er god bruktpris på den, så om den ikke fungerer for deg så kan du jo bare selge den og kjøpe en annen. Du taper kanskje litt på det, men trenger ikke bli så mye. Så slipper du å gå angre på at du IKKE prøvde den!

Har aldri prøvd den vogna selv, men har utrolig lyst på den! Tror det blir den om vi får flere =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137488914-tuttagutta/#findComment-137493058
Del på andre sider

hei!

Takk for svar! Det her er siste gangen jeg skal ha baby (sier mannen min iallefall) så jeg tror virkelig jeg må prøve en bugaboo. Førse gangen jeg kjøpte vogn hadde jeg veldig lyst på ei emmaljunga duo vogn, men endte opp å være fornuftig å kjøpte en basson isteden. Hehe, har liksom aldri kommet over at jeg ikke kjøpte den vogna jeg hadde mest lyst på.. Derfor har jeg også blitt helt vogngal nå.

Regner jo med å måtte kjøpe en større vogn etterhvert (hvis jeg ikke klarer meg me gamle basson da) Men da snakker vi jo neste vinter igjen..

Tusen takk for hjelp iallefall, er 99 % sikker på buggisen nå =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137488914-tuttagutta/#findComment-137493370
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...