VenterNummer2 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 svigerinna mi fyller 30 år i helga, og aner ikke hva jeg skal kjøpe henne. hun er gift, har hus og barn. hun interesserer seg for håndarbeid og hagestell. noen tips til hva vi kan kjøpe henne??
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Kansje en bok om henes hobbyer
*Lucky _baby* Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ja, gavekort på hudpleie er en kjempefin gave:) Eller for eks en fin shampoo/balsam for hennes hårtype fra Vita? Eller en god vin, med duftlys og en litt dyr sjokolade? Eller gavekort på hennes og mauritz slår aldri feil:) Lykke til:)
White*Angel Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg ville gitt et gavekort fra et hagegartneri. Der hun kanskje kunne kjøpe seg en busk, eller noen fine planter og ha i hagen=)
Nå kommer nr. tre Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Abonnement på noen blader da, som omhandler håndarbeid eller hage ? Gavekort på en hobbybutikk ? Eller spesifikke ting som du vet hun holder på med. En "kurv" med forskjellige redskaper til hagearbeid ? Det finnes jo sånne kurver som du kan bære med deg redskap og som det er plass til ugress o.l. (vanskelig forklart kanskej, men håper du skjønner hva jeg mener) og oppi der putter du noen hansker, forskjellige redskaper, pakker med blomsterfrø / grønnsaksfrø ? kanskje blomst/blomster etc. og pakk inn i cellofan...da blir det en lekker gave !!! Håper dette var noen tips !
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Om dere går sammen flere så kan dere spleise på en dag med spa. Ikke sånn super dyr spa. Litt massasje, ansiktsbehandling og litt sånt. Men det spørs litt hvor mye penger dere skal legge i det også.
ChellBell - har født! Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jente-stæsj vil jeg jenter alltid ha og bli glad for )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå