Gå til innhold

Uff, nervøs jeg...

Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor engang... har en gutt på 18 mnd fra før men nå er jeg 12 uker i morgen og superstressa for at alt ikke er som det skal med lille... Har ikke hatt noe blødninger, så hjerteaktivitet på ul når jeg var 6+3 eller noe og tror jeg hørte hjertelyden med dopler for et par dager siden... hvis ikke det var min egen puls da, syns den var så sakte. Uff, jeg er virkelig ikke typen til å være så stressa og hysterisk... dumme hormoner!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137488563-uff-nerv%C3%B8s-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å se at det er flere.

Her føler jeg meg som verdens dummeste. Er sykemeldt pga nakkeplager( har ingenting med svangerskapet å gjøre) og har altfor god tid til å sitte i en stol å bekymre meg.Er selv 12 uker i dag.

Har to friske svangerskap og en SA fra før jul.

Skal i utgangspunket ikke være noe som gjør at det skal ha gått galt, og jeg sier til meg selv at da skulle jeg i det minste ha kjent smerter eller blødd osv hvis det var noe galt..Greier uansett ikke å overbevise meg selv om at det er greit.

Høres sikkert ut som man sutrer uten grunn, men klarer bare ikke helt å slappe av.

Jeg har ikke vært på tidlig UL eller noe, men skal på første kontroll hos legen på onsdag.Er spent!

Jeg går rundt å er kjempe stresset om dagen selv :-S er skikkelig redd for å ha hatt en MA...

Så lillen på ul når jeg var 9+2, alt så bra ut og hjerte slo sterkt. Men likevel er jeg livredd for at jeg nå skal ha hatt en ma..

Synes liksom ALLE mister, så jeg venter jo bare på at jeg skal gjøre det også uff...

Så "bra" å se at det er flere som tenker sånn... Har ikke hatt noen tegn jeg heller på at noe skal være galt, ingen smerter eller blødninger. Men er 2.gangs og en venninne som er 1. gangs kjenner livmora godt over sf og jeg kjenner den ikke i det hele tatt :( like langt er vi også. Nei må vel bare holde ut! Legen ville ikke prøve å høre etter hjertelyden på kontrollen heller...

nervøs jeg og. leser om så mange som har vært og sjekket hjertelyd og vært på tidlig UL og mange som mister her inne. blir litt bekymret da... jeg skal jo ikke på ultralyd før i uke 18.... litt småkvalm enda, men sånn er nå det. får satse på at det er liv der inne og kanskje ikke lese så mye skummelt her inne....

Dere er neimen ikke alene. Jeg har ingen symptomer lenger og har vel hatt minimalt med det hele veien og super stressa pga det! Jeg får litt noia av alle her inne som stadigvekk sammenligner lite symptomer med tegn på MA, når det er har ingenting og si. Var på ul i uke 10 og da var alt vel, skal igjen i slutten av neste uke og da er jeg snart uke 13, så jeg både gruer og gleder meg.

Man blir altfor paranoid av å være her inne, men det er jo selvklart at de som går igjennom MA, SA etc har både rett og behov for å snakke om det!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...