M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Svigermor+min mor+min mann skulle "lære" meg hvordan jeg skulle leve for at barnet skal ha det bra, og for at jeg ikke skulle legge på meg..... Ble så lei meg!!!!!!!!!! JEG ER IKKE DUM I HODET........... Jeg er faktisk veldig flink. Trener minimum 6 timer i uke (går turer+svømmer) og jeg prøver å spise så "riktig" som mulig. Er i dag 5+2 og har gått ned 100g hittil. Tar også folat og omega3. Det er ingen som vil så mye som meg at babyen skal ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ måtte bare få ut litt frustrasjon......
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 høres ut som min mor! herregud hvorfor tror alle at vi som har litt for mye ikke vet hva som er bra, er vi dummere for vi har litt her og der?? har alle rett til å belære oss fordi vi er overvektig? og ikke minst hva gir alle rett til å kritisere oss????? nei du må gjør det som du mener er best for deg og barnet, og ikke minst nyt svangerskapet og drit i alle fordommene!!!!!!
3barnsmamma<3 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 slik er min mor også, derfor gruer jeg meg skikkelig til å fortelle henne at jeg er gravid igjen. dette er mitt 3 barn, og hver gang har hun kommet med formaninger. men det er bare å sile det ut. Du vet selv hva du gjør, og de andre har da ingen rett til å rakke ned på oss for det. Det mener jeg iallefall. Stå på du!! kos deg:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk for svar dere:-) Ja er helt utrolig at de tror vi er dum fordi vi har noen kg ekstra... Jeg sluttet å røyke for nesten et år siden, og før det var jeg helt normalvektig.. Sier ikke at alle kg`ene har kommet på kun pga røykeslutt, men det er nå en positiv ting å ha klart å slutte, så får jeg heller slanke bort igjen kg`ene etter fødselen. Stå på dere også, så får vi prøve å ikke bry oss om sånne "velmenende" råd. Klem til dere:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk Gikka og klem til deg også:-)
Realisten Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Hater når slikt skjer. Mennesker som dette var med på å trykke med ned i grusen mens jeg ventet nummer 1 og etter at hun var født. Venter nummer 2 nå og har funnet ut at jeg må enten overhøre kommentarene (ikke lett) eller kutte disse menneskene ut av livet mitt for en periode (uansett hvor nært beslektet de er)!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 Jepp enig Realisten:-) Vi skal ikke gå rundt et helt svangerskap å bekymre oss og være nedfor pga dem. Vi skal nyte at vi har en liten spire i magen og være glade!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Kjempe bra at du er så flink til å trene!!!!!! Kommentarer av ulike slag må du må nok bare venne deg til det desverre.... Hos meg er det nesten motsatt, får hele tiden spørsmål om "ja er du sikker på at det er så lurt med denne spinningen?", "skal du drive å løpe rundt med hunden nå når du har fått mage?" "er det ikke deilig å spise for to?" -Lurer på hvordan jeg hadde sett ut nå om jeg hadde ligget på sofa'n og spist for to??? - Må nesten daglig fortelle folk rundt meg at jeg må å leve som normalt (selvf. sliter jeg meg ikke ut slik at jeg hoster blod etter trening). Heldigvis er min kjære mann fra gård, med holdning at graviditet er ingen sykdom (og kommer med søte kommentarer om kroppen min, -selvom jeg føler meg bare feit etterhver som alt vokser). Er helt sikker på at baby'n min har det bra selvom mor er i aktivitet. Vil tro fødsel og tiden etterpå blir lettere og! Stå på! lev så normalt som du greier, og ikke bli hysterisk om du går opp noen kg. -Spiser du sundt og er i aktivitet er det kjempe flott! Kos deg med lille spire :-D
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 He he ja jeg fikk høre at trening har ingen effekt... Det er KUN kosthold som hjelper... Ha ha da holdt jeg på å le meg i hjel:-D Nei tror jeg kjenner best hva som er bra jeg. Så har jeg jo en lege også da som nok vil hjelpe meg med det som trengs... Takk for svar anonym, og lykke til videre til deg:-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Kan jo si til dem at en overvektig som trener regelmessig kan ha MYE sunnere kropp en en normalvektig som ikke trener!! Henger ikke alltid sammen disse tingene :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2008 Ja det har du helt rett i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå