amidala, en til? <3 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hallo!!! Jeg og mannen har prøvd i mange år på og få barn. Lykktes til slutt m ivf. Ei jente kom i 2004 og tvillinger i 2006. Det vi nå lurer på er at siden jeg har 3 egg ferdig befruktet på frys på riksen..kommer det til å lykkes?? Vurderer å sette inn v denne eller neste syklus.. Eller kommer det til å bli barn nr 4 av seg selv?? Enda et spm.. siden jeg har nedfrosne egg, kan det hende de fører tilbake 2 egg.. kommer jeg til å få tvillinger igjen??eller 1?? Eller forblir det bare med de jentene jeg er så heldig å ha fått??? Ev kjønn??? Takker for svar!! Han 310875 jeg; 160878 Katrine
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Tror nok at dere må ha hjelp til nr 4,får opp kun et barn der,ingen tvilling.Ligner faktisk på en gutt også.
amidala, en til? <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Så artig.. Ev når??? Lurer på å hoppe i det snart... ;-) Takk for hjelpa!!!
amidala, en til? <3 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk for at du tok deg tid!!!! Flott!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå