Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Som jeg fryktet. jeg går på noen svære doser med medsiner, og jeg har bare fått 3 egg, og kun ett var fin str på. Ett var på 19mm og 2 på 9 og 10mm. Med andre ord sser det svart ut for meg. Eneste positive var at slimhinnen var fin. jeg frykter at den dumme FSH verdien min har vert høy denne mnd og at jeg derfor ikke har respondert bra på medisinene mine. Men hva skal jeg gjøre da, den er jo stort sett alltid helt på bær tur. Nå venter jeg på tlf fra Jon Hausken. Lurer på hva han bestemmer seg for å gjøre. Men nå sank humøret mitt rett i bunn, og jeg ser ikke noe lyst på det. Har absolutt INGEN forhåpninger til noen ting. Eggene er nok av dårlig kvalitet uansett nå
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg krysser uansett fingrene for deg Tryne- og håper at der finnes en løsning.... Måtte det store på 19 mm være gullegget ! Klemmer fra
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Off, stakkar deg! Føler virkelig med deg. Jeg krysser fingrene for at det ene er gullegget, jeg også!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg har nå snakket med han. det blir uttak mandag av det ene egget jeg hadde. Han var ikke pessimistisk, men heller optimistisk. Nå må jeg virkelig være heldig om dette skal gå bra. jeg skal slytte med albyl e og klexane nå fordi blodet er for tynnt. Om jeg skulel være så heldig å bli gravid så skal jeg starte på det igjen
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 jeh mente å skrive at han helelr ikke var optimistisk, ikke at han var optimistisk
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Nei uff da.. opp med hodet ) han er såpass flink at han har sikkert noe på gang for deg.. Skjønner tanken din osv men får jo håpe de iallefall kan få satt inn 1 og tenk om det er gullegget da hihi... Jeg krysser alt jeg har for deg, og skal be til høyrere makter om at dette skal gå bra.. stor klem fra meg
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Skjønner du er frustrert, men ta med dedg at slimhinnen var fiin og at det ene egget faktisk kan være nok :) ønsker deg masse lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 takk alle sammen. jeg har mistet motet, så jeg får bare la det gå sin gang
Julianne73-vilhababy Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Lykke til på mandag! Håper du får ut ett (eller kanskje tre) kjempefine egg - som befruktes, fester seg, vokser til en kjempe fin baby og bare forsetter å vokse og blir en person du deler resten av livet ditt med. Jeg håper så at det lykkes for deg. Så spennende å følge deg. Ser frem til oppdateringer neste uke :-)
Brumm Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Så spennende da! Når på man skal du ta ut? Jeg skal også ta ut egg på mandag, hos Hausken:o) Lykke til!!!!!!!
Brumm Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Kl10:o) Du ligger vel og slapper av når jeg kommer inn du da:o) hihi
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2008 Morsomt, da ser jeg dg kanskje da:D Men hvordan fungerer dette. hvor lang tid tar det med hele uttaket, og hvor lenge etetr utakket må jeg være der?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Uttaket tar ca 15 min,men om du bare skal ha ut 1 egg så er det nok over på noen min. Da trenger du også mindre morfin så er nok på bena igjen etter 1-2 timer:-) Masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå