Gå til innhold

Det er kun 2 uker igjen til 1 mai i dag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper ikke han kommer på 17 mai. Har lyst å være med den kommende storesøster i byen da. Men skjønner at jeg ikke kan velge det da:) På termindagen min har klassa til datterenen min satt opp ett stort teaterstykke, og ho er livenderedd for at ikke mamma skal få sett det. Så egentlig kan han komme 19 mai. Hehe. Da rekker jeg hjem til teateret. Men, men.. han får lov til å komme når han kommer tenker jeg. Blir bare godt å bli ferdig.

Fikk greie på idag at jeg får keisersnitt enten 1 eller 2 mai, dette pga seteleie og for lite bekken. Har egentlig termin 10 mai. Så det ble veldig reelt at jeg skal bli mamma om 14 dager. Litt skummelt:). Er førstegangsfødene og det kribler godt i magen nå forutenom sparkene til den lille:)

Annonse

heldige dere som snart her termin!!:):) jeg har ikke før 30 mai og føler meg allerede fødeklar;) tenker at den lille i magen kan komme nå..-ikke helt bra, men når det står på uke 34 at en fødsel ikke er til skade for barnet så snur liksom heller ikke den tankegangen;) Er nok en viss fare for at både du, connie79, og jeg må inn i juniklubben..hehe

Ja, jeg er forberedt på det:) Første terminen jeg fikk var 1 juni, og det hadde nesten vært bedre å være først i juni klubben enn sist i mai klubben. Sist hadde jeg termin 7 oktober, og jenta mi kom ikke før 16. Da Var det kjedelig når de med termin i slutten begynte å føde før meg. Han kommer når han kommer. Er i allefall ikke mer enn toppen 8 uker igjen. Så veldig mye på overtid kan vi vel ikke gå før de setter oss i gang.

Jeg skal føde i Lillehammer og her går vi max 10 dager over termin.. rart å tenke på at jeg uansette innen 6 juni har blitt mamma!:) litt skummelt også.. -er førstegangs..

hvordan er formen da? jeg har begynt å bli dårlig tidlig på dagen.. nesten så jeg til tider føler jeg er på 1 tri igjen.. hjelper ikke uansett hva jeg spiser.. men skal ikke klage, er jo ikke så lenge igjen nå uansett:)

Har termin 5,og gått og flytta og stressa i en ukes tid,så har hatt rier (!!!) faktisk nå denne uken på kvelden.I går var det nesten to timer med fem minutters mellomrom,ga seg gradvis og delvis når jeg gikk og la meg.Så får se om jeg kanskje går til menstemin 30 april eller kanskje bare til søndag...

Fullmåne til søndag vet dere......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...