Fablefant✿ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Etter å ha testet negativt på RD 10, hadde jeg bestemt meg for å ta en ny test på dag 14. Jeg tenkte jeg skulle holde meg lengst mulig, så jeg droppet å tisse før jeg la meg i går. Kl 1 var jeg våken, fordi jeg måtte tisse, men jeg tenkte at: nei, det er bare å holde seg.... Kl 2 og kl 3 var jeg våken, og kvart på 4 klarte jeg ikke lenger. Så; jeg var oppe klokka 4 i natt, og tok en test. Gravid sto det på den... Sitter her med en utrolig glad og fryktelig spent følelse i magen! Sitter og vurderer om jeg burde kjøpe en test til på apoteket i dag, for å se om det virkelig stemmer... Tusen takk for all støtte her inne, jenter! Dere er helt super-fenomenale!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Så flott, gratulerer så mye:) Da ønsker jeg dg lykke til videre, må spiren holde seg der inne i 9 mnd:D
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så mye LilleHH. Det var super gode nyheter og lese på morra kvisten )) ønsker deg masse lykke til og jeg skal krysse for at spiren blir hos deg leeeeeeeeenge!!!!! Ha en strålende dag!! kleeeeem
Nøtt Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer! Dette var gode nyheter på morrakvisten. Lykke til videre i svangerskapet. :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer-og lykke til med svangerskapet )
Ann-ch. Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Åh så flott:-) Gratulerer så mye og masse lykke til videre.
Attekattenoa Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 GRATULERER så mye!!! Lykke til med den voksende spiren=)
Fablefant✿ Skrevet 17. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk for gratulasjoner, jenter! Jeg har litt problemer med å fatte det, så jeg har kjøpt en test til idag... Hehe! Ligger på badet - tenkte å ta den etterpå! Vil bare ønske alle supre mennesker her inne lykke til!!
74skytte Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Gratulerer så mye! Kos dere masse fremover med den voksende spiren du har i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå