Gå til innhold

JEG VIL HA JENTE

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dokke oppskrift ? Har 4 gutter og ønsker meg jente men får jeg gutt er han ELSKET av alt på JORD. Jeg synest at jeg kan si det ( ØNSKER ). Jeg må ha barn rundt meg. Veit korleis det er å miste eit barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har ingen barn ennå, men er gravid, og ønsker meg en gutt:)

men har hørt at for å få jente så skal du ha sex noen dager etter mensen, før eggløsningen, slik at guttesædcellene dør frem til egget er modent og da er d fritt frem for jentene å komme inn, for guttene overlever ikke like lenge som jentene. Men de svømmer fortere:)

Og kan du drysse litt guttebabystøv på meg??;) skal på ultralyd i mai, og viss d er gutt skal jeg sende stor klem til deg:)

Skrevet

GUTTEBABY STØV STØV STØV ER SENDT.

Skrevet

skjønner godt at det hadde vært gøy med jente da:) de sier sjelden sex, og at eldre menn lager jente:) lykke til!!!!!

Skrevet

Har du også 4 gutter? Så gøy. Jeg sysler med tanken på å få et barn til, men veier nøye fordi jeg må finne ut om det er fordi jeg ønsker meg jente eller om jeg ønsker et barn til. Jeg også VIL ha jente. Jeg ønsker meg det så at jeg kan grine. Jeg er helt imot å tulle med cellene, men jeg ønsker det var en eller annen måte. Det er ikke det at jeg ikke liker gutt heller, jeg elsker gutta mine og får jeg en gutt til blir han bare like nydelig og herlige som de andre. Men...jeg vil bare prøve noe annet også. Mannen min vil ha ei jente som ligner på meg sier han. Dessuten tror jeg det hadde vært gøy for gutta å få ei jente å bryne seg på og. Her er det veldig guttete, og alle "jentelus" er farlig. Tror det er sunt med litt forskjellig i familien. Jeg også vil ha en oppskrift, men så enkelt er det vel ikke. Jeg drømmer tom.om natten at jeg skal få jente.

Skrevet

Må si at jeg ønsker meg litt ekstra en jente jeg også. Har en stesønn fra før og 5 av de 6 tantebarna mine er gutter og til og med husdyra våre er hannkjønn. Blir selvsagt veldig glad uansett om vi får gutt eller jente da, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Må følge med på denne tråden....

Skrevet

Jeg har også et lite håp om jente denne gangen siden jeg har to gutter og ingen søstre selv. Har veldig guttefølelse så vi får vente og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...