Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Etter mange lange kvelder med navneboka har mannen og jeg kommet fram til disse navnene: Amund Audun Emrik Even Jørgen Nikolai Har veldig lyst på dobbeltnavn, siden storebror har det. Han heter Sondre, så det må også passe sammen med det.
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jørgen og Even er flotte navn - de andre liker jeg ikke så godt. Hva med Jørgen Nikolai eller Even Nikolai? Eller noe helt annet som: Jørgen Olai Jørgen Andreas Lars Jørgen Ole Jørgen Even Johan Even Olai Even Martinus Tor Even
prebs Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg tror jeg ville rangert: 1.Jørgen 2.Nikolai 3.Audun 4.Emrik 5.Amund 6.Even Men alle er egentlig flotte : )
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 1. Emrik - kjempefint og tøft! Har virkelig fått sansen for det! :-) 2. Even - tøft navn. Liker det godt. 3. Jørgen - fint og sterkt navn. 4. Nikolai - fint og søtt. 5. Amund - helt ok, men jeg tenker litt A - munn.... 6. Audun - liker ikke dette navnet. Synes det er mindre pent, desverre! Emrik, Jørgen og Even er mine favoritter her, og synes de passer godt til Sondre. Emrik Nikolai og Jørgen Nikolai er fine kombinasjoner :-)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker Amund og Emrik aller best. Selv ville jeg valgt Emrik, men det er fordi jeg kjenner noen som allerede har brukt Amund. Begge er like fine:-) Even og Jørgen synes jeg også er fine, selv om de ikke når helt opp. Audun er ok. Nikolai liker jeg ikke alene eller som første navn. Kan derimot passe fint som mellomnavn. Siden du vil ha dobbeltnavn, og liker Nikolai, foreslår jeg Amund Nikolai eller Emrik Nikolai.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Audun Even Emrik (et navn jeg har vendt meg til å like bedre og bedre her inne) Nikolai Amund Jørgen Alle er fine, det blir bra hva dere enn velger. Men holder en knapp på Audun, det er vakkert.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Jeg likte bare Jørgen jeg og synes det passer godt med sondre. Kanskje du kunne kombinert Jørgen Nikolai
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Emrik og Nikolai er de klart fineste navnene. Kjempe fint som dobbelt navn også
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Alle navnene på lista di er fine, men jeg synes Nikolai bryter litt med de andre ettersom de andre er mye "norskere". Liker best Amund, Audun og Jørgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå