Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Joakim hvis det blir gutt. Og Thea-Leanna hvis det blir jente. Eller Frida-Leanna. Leanna syns jeg er så fint, også blir hun oppkalt etter en person som betyr ubeskrivelig mye for meg. (hun heter Andrea). Desverre er sambisen min dårlig med og komme med forslag til navn!:/
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Joakim er søtt. Syns kanskje Thea-Leanna ble litt tungt, liker Frida-Leanna bedre. Hvorfor ikke bruke bare Leanna? Fint å kalle opp.
Vannmann35 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hvordan kan Andrea bli til Leanna? Det ligner jo ikke en gang, har kun "an" til felles.... Uansett - Joakim er et tøft navn, men ville skrevet Joachim jeg da - smakssak. Thea er veldig kjedelig og oppbrukt, mens Frida er koselig. Leanna kan jeg styre meg for - virker veldig amerikansk (Leann Rhymes). Ville heller valgt Andrea eller Andrine - det er flotte navn - etter min smak da ;-)
Kanskje 2009barn? Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Hm ja. Kanskje Frida-Andrea. hun blir kalt Anna hele tiden. Derfor 'LeAnna', :-) Vi får se hva det blir til. Fint og høre deres mening, tusen takk for svar.
Vannmann35 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Anna er jo et nydelig navn da :-) FridA-AndreA blir litt dumt i og med alle a'ene - blir for Fridandrea... Hvorfor ikke Fride-Andrea, eller Anna Frida? Det synes jeg var fint da :-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Thea er oppbrukt og kjedelig. Frida-Leanna var veldig tungt. Leanna er vakkert, nydelig og spesielt - og da får du oppkalt også! Ville uten tvil valgt Leanna alene:-) Sterkt navn som ikke fortjener noe "mellomnavnfjås":-D
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Emme<3..venter: Du, unnskyld meg men, mellomnavn er ikke noe fjås!! Selv om mange bare vil gi ungene et fornavn, og syns mellomnavn er unødvendig, så er det faktisk mange av oss som ønsker og gi ungene mellomnavn også! Jeg har selv et dobbeltnavn som jeg er veldig stolt av, og det kommende barnet skal også få dobbeltnavn! Greit? ;-) Okei, så over til saken.. Joakim er kjempetøft! :-) Frida Leanna er også ganske fint. Liker ikke Thea, syns det er litt kjedelig og oppbrukt. Men det er nå meg det da..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Tror du missforsto meg litt, anonym. Jeg sier IKKE at alle mellomnavn er fjås, for all del, har mellomnavn selv, og skal gi mitt kommende barn det. Det jeg mente i denne sammenheng var at et så sterkt og flott navn som Leanna, ville jeg ikke brukt et poppis-navn som Thea før, fordi det fortjener ikke Leanna. Men dette er jo mitt syn på saken, vi har jo alle ulike meninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå